اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلب مشارکت‌های نیک‌اندیشان؛

هیئت ‌موسس خیران کتابخانه‌ساز فارس تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل‌ کتابخانه‌های استان فارس از تشکیل نخستین هیئت موسس خیران کتابخانه ساز فارس به منظور جلب مشارکت‌های نیک‌اندیشان خبر داد.

هیئت ‌موسس خیران کتابخانه‌ساز فارس تشکیل شد
صغری بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: انجمن خیران کتابخانه ساز استان فارس در راستای جلب مشارکت‌های نیک‌اندیشان در ساخت کتابخانه‌ها راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این انجمن به دنبال ساخت کتابخانه‌های خیرساز در استان فارس هستیم و امیدواریم این مهم محقق شود و قدم‌های موثری در راستای اشاعه کتاب‌ و کتاب‌خوانی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار برداریم.
مدیرکل‌ کتابخانه‌های استان فارس با بیان اینکه نخستین جلسه هیئت موسس این انجمن برگزار شده، ابراز داشت: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر سرمایه نخستین انجمن تعیین و مقرر شد از سوی هر یک از اعضای هیئت موسس، به نسبت مساوی پرداخت و در اختیار انجمن خیرین قرار گیرد.
بابایی بیان داشت: همچنین در این جلسه مقرر شد، با حضور گروهی از نیک‌اندیشان این استان به منظور انتخاب اعضای هیئت امنا و شکل‌گیری قانونی انجمن خیران کتابخانه ساز فارس، جلسه‌ای برگزار شود.
به گزارش فارس، در نخستین جلسه هیئت موسس مجمع خیران کتابخانه‌ساز که در اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار شد، حشمت‌الله زمردیان و احمد شهدوست از خیران این استان و صغری بابایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس برابر مقرارت به عنوان هیئت موسس انجمن خیران کتابخانه‌ساز معرفی شدند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول