اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان شمالی خبر داد:

چاپ کتاب اتاق فکر مدیریت در آبفای خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت کتاب اتاق فکر مدیریت را با موضوع ساعت کار شناور و دور کاری به چاپ رساند.

چاپ کتاب اتاق فکر مدیریت در آبفای خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، سید ابراهیم علوی هدف از چاپ کتاب اتاق فکر مدیریت را آشنایی بیشتر مدیران و همکاران با مباحث دور کاری و سازمان‌های انعطاف‌پذیر عنوان کرد.
وی افزود: به همین منظور بر آن شدیم تا با همکاری مؤلفین و نویسندگان متخصص در زمینه مدیریت به خصوص در حوزه انعطاف‌پذیر کردن ساعت کاری و دور کاری در سازمان مطالبی علمی و تحقیقی را فراهم آورده و در اختیار همکاران قرار دهیم.
معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی و یکی از نویسندگان این کتاب نیز در این مورد گفت: بهترین سازمان‌ها آن‌هایی هستند که به کارکنان خود کمک می‌کنند تا برای تفریح، ورزش، رسیدگی به خانواده و یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشند.
ایمان چلیچ اظهار داشت: ارتباط میان نیازهای شخصی و هدف‌های سازمانی تاکنون موضوع بحث‌ها و نوشته‌های بسیاری بوده است و در زمانی تصور می‌شد که ارضای نیازها و خواسته‌های کارکنان از منابع و امکانات سازمان‌ها می‌کاهد و بین نیازها و خواسته های کارکنان و امکانات سازمان نوعی تضاد حکم‌فرماست.
وی با بیان اینکه تأمین همزمان این موارد امکان‌پذیر نیست، افزود: خوشبختانه امروزه این گونه تصورات مردود شناخته شده و چنانچه سازمانی به خواسته‌ها و نیازهای کارکنان خود توجه کند و در تأمین نیازهای آن‌ها بکوشد نه تنها اقدام او مبتنی بر اصول انسان دوستی است بلکه بدین ترتیب امکان موفقیت برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان را نیز به همراه خواهد داشت.
چلیچ تصریح کرد: سازمانی که حس خانوادگی را در افراد به وجود آورد سه نعمت نشاط، امنیت و بهره‌وری را به افراد خود هدیه می‌دهد.
وی اظهار داشت: در این کتاب سعی شده تا با شناساندن نیازهای اساسی کارکنان و رابطه آن با خواسته‌های سازمان از کارکنان در راستای آئین نامه‌های دور کاری که از سوی دولت به تصویب رسیده و همچنین در راستای افزایش بهره‌وری، انعطاف پذیری و کاهش حجم رفت و آمد کارمندان دولت و اثرات جانبی آن اطلاعاتی جامع و کامل برای دست‌اندرکاران و دستگاه‌های مختلف سراسر کشور تهیه، تدوین و ارائه شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول