اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی مسجد زینبیه اعظم زنجان خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای محرم در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مسجد زینبیه اعظم زنجان گفت: یادواره شهدای محرم در مسجد زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای محرم در زنجان
فرید احدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: این یادواره در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و امام حسین (ع) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این یادواره با همکاری مسجد زینبیه اعظم زنجان و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی مسجد زینبیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: سخنران ویژه این مراسم جانشین فعلی قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهدا سردار مجید ارجمند فر است.همچنین حجت‌الاسلام سید رضا حسینی در این یادواره سخنرانی می‌کند.
احدیان با بیان اینکه این برنامه از ساعت 9 شب دوشنبه آغاز می‌شود، تصریح کرد: مردم شهید پرور استان زنجان و جمعی از مسئولان در این یادواره حضور دارند.
وی با بیان اینکه این نخستین یادواره ای است که برای شهدای کربلا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: واقعه عاشورا یک رویداد یک ‌روزه نیست، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش است.
مسئول روابط عمومی مسجد زینبیه اعظم زنجان افزود: در این دانشگاه بالاترین درس‌های ذلت‌گریزی، ستم‌ستیزی، حمایت از دین و امامت، وفاداری، شجاعت، شکیبایی، پایبندی به آداب و اصول اسلامی و مبارزه با خودپرستی و خودکامگی با خون نگارش یافته و فضیلت‌های والای الهی و انسانی به نمایش گذاشته شده است.
وی بیان کرد: عزاداری و گریستن بر مظلومیت‌های قهرمانان دشت نینوا در حقیقت گرامی‌داشت ارزش‌های والای این حرکت بزرگ و اهداف نهضت عظیم سیدالشهدا (ع) است.
احدیان یادآورشد: این مرثیه، مرثیه همه فضیلت‌های تاریخ، مرثیه همه مظلومیت‌های ناسروده، مظلومیت همه مظلومان گمنام و مظلومیت همه حقایق است.
وی همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را وظیفه همگان دانست و گفت:  باید تلاش کنیم با برگزاری این گونه یادواره‌ها جوانان امروز را با شهدای دفاع مقدس آشنا کنیم.
مسئول روابط عمومی مسجد زینبیه اعظم زنجان دوران دفاع مقدس را گنجینه ارزشمندی دانست که استفاده صحیح و به موقع از آن می‌تواند تا مدت‌ها کشور را بیمه کند و جوانان امروز ایران اسلامی را در مسیر آن بزرگمردانی قرار دهد که در راه اسلام از همه دار و ندار خود گذشتند و راهی جبهه‌ها شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول