اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع)؛

یادواره شهدای بشرویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره پنج شهید روستای غنی‌آباد در بخش مرکزی بشرویه با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

یادواره شهدای بشرویه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امام جمعه بشرویه صبح امروز در این یادواره که از سوی پایگاه مقاومت بسیج امام علی النقی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: شهدا با فدا کردن جان و خون خود ریشه‌های انقلاب اسلامی را آبیاری و تنومند کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین افزود: انقلاب اسلامی ریشه در جریان کربلا دارد و آنچه که امروز هدایتگر ما برای جلوگیری از انحرافات و در امان ماندن از آسیب‌های گوناگون است اطاعت از ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن مقام معظم رهبری است.
امام جمعه بشرویه با بیان اینکه همه ما مدیون ایثارگری و پایداری شهدای انقلاب اسلامی هستیم، یادآور شد: آنچه که اسلام را بیمه می‌کند اطاعت‌پذیری از دستورات دین است و اگر جوانان در مقابل رژیم صدام ایستادگی و مقاومت کردند نتیجه تاثیر گرفتن از فرهنگ شهادت و عاشورا بود.
شمس‌الدین با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش سطح روابط با انگلستان گفت: ملت مومن و ولایت‌مدار میهن اسلامی اقتدار و عظمت خود را مدیون خون بیش از 300 هزار شهید هستند و با تاسی از خون شهدا و رهنمودهای ولایت فقیه در برابر قدرت‌هایی که بخواهند در روند تحقق اهداف ارزشمند نظام اسلامی خلل وارد کنند ایستادگی کرده و با آنان برخورد می کنند.
امام جمعه بشرویه با بیان اینکه ملت مسلمان ایران به خوبی در مقابل استکبار جهانی و توطئه آنان علیه اسلام ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند با ملتی رو به رو هستند که با دست‌های خالی و با توکل به خداوند متعال و با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی هشت سال در مقابل رژیم بعثی عراق که مورد حمایت بی حد و حصر استکبار جهانی بود مردانه جنگید و به پیروزی دست پیدا کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول