اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز دانشجو؛

یادواره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد از برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای دانشجوی این استان و هشت شهید گمنام شهرکرد همزمان با 16 آذرماه جاری مصادف با روز دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

یادواره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود
محمد قلمکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: عاشورا احیاگر دین و بیدار کننده مسلمانان در تمامی اعصار است.
وی افزود: بدون تردید انقلاب عاشورا احیاگر دین بود و نگرش در فلسفه وجودی عاشورا بیدار کننده ملل مسلمان در تمامی اعصار است.
قلمکاریان با بیان اینکه درباره ماهیت وجودی و علل شکل گیری واقعه عاشورا جز تکلیف شرعی و شخصی کلام دیگری نمی‌شود، گفت: نهضت عاشورای حسینی آغازگر تحولات در ساخت، بافت و اندیشه جامعه مسلمانان بوده و همچون موجی، فرصت و بستری را ایجاد کرد که آثار و برکات آن را همه جنبش‌های آزادیخواه جهانی احساس می‌کنند.
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در ادامه با اشاره به شانزدهم آذرماه روز دانشجو، گفت: دانشجویان یکی از افراد پیشرو در جامعه هستند.
وی ادامه داد: دانشجویان ایرانی از همان آغاز پیروزی انقلاب و حتی پیش‌تر از آن نیز بسیار آگاه بوده و اقدام آنها در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک اقدام بسیار هوشمندانه و آزادی‌خواهانه بود.
قلمکاریان با اشاره به اینکه دانشجویان به عنوان قشر تحصیل‌ کرده و آگاه با مسائل روز آگاه بوده و به مسائل اجتماعی روز حساس هستند، ادامه داد: اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در راستای همین آگاهی دانشجویان صورت گرفت.
وی با بیان اینکه دانشجویان به عنوان نمایندگان تحصیل ‌کرده و آگاه هر ملتی هستند، اضافه کرد: دانشجویان در راستای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان یک نماینده بسیار خوب از سوی مردم عمل کردند.
قلمکاریان با بیان اینکه دانشجو یکی از عضوهای فعال و پیشرو جامعه است، افزود: در حال حاضر دانشجویان در زمینه‌های مختلف به رتبه‌های برتر علمی بسیاری دست یافته‌اند.
پانزدهمین یادواره شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری و هشت شهید گمنام تپه نورالشهدای شهرکرد شانزدهم آذرماه جاری مصادف با روز دانشجو در دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول