اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

چرامی‌ها در استقبال از دولت سنگ تمام می‌گذارند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره به سفر این هفته دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌شک چرامی‌ها در استقبال از کاروان دولت به این شهرستان سنگ تمام می‌گذارند.

چرامی‌ها در استقبال از دولت سنگ تمام می‌گذارند
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید شکرالله امامی صبح امروز در نشست کمیته استقبال از هیئت دولت و رئیس‌جمهور در این شهرستان اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی باید برای این استقبال آمادگی کامل داشته باشند.
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان چرام ابراز داشت: مردم خادمان خود در دولت را به خوبی می‌شناسند و برای استقبال از کاروان دولت در این شهرستان و به خصوص شخص رئیس‌جمهور سر از پا نمی‌شناسند.
امامی بیان کرد: با شروع به کار دولت عدالت‌محور کنونی، در بسیاری از حوزه‌ها چندین برابر گذشته کار شده است که این خدمات از چشمان تیزبین مردم ایران اسلامی به خصوص مناطق محروم دور نمی‌ماند.
فرماندار چرام تصریح کرد: سفرهای استانی هیئت دولت تا حدامکان محرومیت‌زدایی را برطرف می‌کند و هم‌اکنون چرخ توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را به حرکت درآورده است.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان چرام افزود: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای استقبال از دولت و رئیس‌جمهور باید به گونه‌ای باشد که در مقابل این همه خدمات دولت نمود عینی پیدا کند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال جهاداقتصادی نامیدند، خاطرنشان کرد: در سایه تعامل و همدلی و همکاری مسئولان در آستانه یک جهش چشمگیر در مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه خواهیم بود.
امامی یکی از بزرگ‌ترین خدمات این دولت به بخش چرام را شهرستانی اعلام کردن آن دانست و گفت: دولت‌های زیادی بر سرکار آمدند و برخی وعده‌ها در این زمینه داده شد ولی آن که این خواسته مردم چرام را برآورده کرد دولت عدالت‌محور کنونی بود.
این مسئول افزود: در این دولت، چرام و مردم ولایت‌مدار آن به خواسته به حق خود مبنی بر شهرستانی شدن رسیدند که به همین دلیل مردم این منطقه و نسل‌های آینده از خدمت بزرگ دولت کنونی به نیکی یاد خواهد کرد.
امامی، چرام را دارای ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه و پیشرفت دانست و گفت: در کشاورزی و صنعت و معدن این شهرستان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که لازم است با توجه بیشتر مسئولان و تعامل مردم با آن‌ها پیشرفت و توسعه پایدار در این شهرستان محقق شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول