اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

مرحله چهارم سفر دولت مانند دور اول منشأ تحولات شود

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: امیدواریم در دور چهارم سفر ریاست جمهوری به مانند دور اول منشأ برکات و تحولات خوبی باشد و به بهترین نحو از حضور دولت در این شهرستان استفاده شود.

مرحله چهارم سفر دولت مانند دور اول منشأ تحولات شود
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی سفر ریاست جمهوری به دلیل در پیش بودن دور چهارم سفر هیئت دولت به مازندران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار محمودآباد با اشاره به نزدیکی سفر دولت به مازندران تصریح کرد: از آنجایی که در دور چهارم سفر، ریاست جمهور شخصا در همه شهرستان‌ها حضور خواهند یافت باید شهرستان برای حضور و استقبال مناسب و ماندگار از ریاست جمهور مردمی مهیا باشد.
جواد واحدی خاطرنشان کرد: دور اول سفر ریاست جمهور که در 16 آذر 85 صورت پذیرفت مصوبات پرباری را به همراه داشت که گام بزرگی در توسعه و اعتلای محمودآباد برداشت.
فرماندار محمودآباد شاخص‌ترین این مصوبات را بیمارستان شهدا، شهرک صنعتی شهدا و آزادسازی آن و پارک ساحلی شهرستان عنوان کرد.
واحدی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی محمودآباد ابراز داشت: از هیچ اهتمامی برای حضور و برگزاری مراسم استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور در شهرستان نکاهید و باید تمام ادارات، دستگاه‌ها و نهادها برای این روز بسیج شوند.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد ابراز امیدواری کرد: دور چهارم سفر ریاست جمهور نیز امیدواریم به مانند دور اول منشأ برکات و تحولات خوبی باشد و به بهترین نحو از حضور دولت در شهرستان استفاده شود.
معاون فرماندار محمودآباد نیز در ادامه گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور نماد این دولت در مردم‌داری و خدمتگزاری به عموم جامعه است و مصوبات سفرهای استانی مهر تایید دولت در مهرورزی و عدالت گستری در جای جای ایران زمین است.
فرج‌الله زارع سفر چهارم ریاست جمهور را به لحاظ حضور در همه شهرستان‌ها با اهمیت دانست و اذعان داشت: تمام مدیران و ادارات شهرستان باید تمهیدات و تدابیر مدنظر را اتخاذ کرده و همکاری مناسبی با فرمانداری داشته باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول