اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مصوبات سفر استانداری زنجان خبر داد:

تحقق 50 درصدی مصوبات دور سوم سفر دولت در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مصوبات سفر استانداری زنجان گفت: 50.3 درصد از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری در زنجان محقق شده است.

تحقق 50 درصدی مصوبات دور سوم سفر دولت در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یونس سماعی در ششمین جلسه پیگیری مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به استان زنجان اظهار داشت: از 240 مصوبه دور سوم سفر ریاست جمهوری به زنجان تعداد 14 مورد اقدام شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع مصوبات دور سوم 102 مورد نیز در دست اقدام است، ادامه داد: 119 مورد از مصوبات نیز در دست پیگیری است.
دبیر ستاد مصوبات سفر استانداری زنجان خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص پنج مورد از مصوبات دور سوم نیز تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه در مجموع 50.3 درصد از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به زنجان محقق شده است، اضافه کرد: بیشترین مصوبات توسط بنیاد شهید استان زنجان محقق شده است.
سماعی با بیان اینکه وزارت دادگستری با 75 درصد تحقق از ارگان‌هایی بوده که بیشترین وضعیت تحقق مصوبات را داشته است، افزود: همچنین معاونت برنامه‌ریزی نیز با 57 درصد تحقق یکی از ارگان‌هایی است که بیشترین درصد تحقق را در مصوبات دور سوم داشته است.
وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش دارای 9 مصوبه در سفرهای دور سوم دولت بوده است، ادامه داد: به هشت مورد از مصوبات دور سوم وزارت آموزش و پرورش اقدام شده است.
دبیر ستاد مصوبات سفر استانداری زنجان افزود: در مجموع مصوبات دور سوم وزارت آموزش و پرورش تحقق 30.5 درصدی داشته است.
وی همچنین با اشاره به اینکه دارایی نیز در دور سوم سفر ریاست جمهوری دارای هفت مصوبه بوده است، اضافه کرد: پنج مورد از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری در دست پیگیری است.
سماعی با بیان اینکه دو مورد از مصوبات دارایی از دور سوم سفر ریاست جمهوری در دست اقدام است، افزود: 30.9 درصد از مصوبات دارایی در دور سوم سفر ریاست جمهوری تحقق یافته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مصوبات وزارت راه و مسکن 21 مورد مصوبه از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری در دست پیگیری دارد، ادامه داد: همچنین هفت مورد از مصوبات دور سوم سفر این وزارت‌خانه در دست اقدام است.
دبیر ستاد مصوبات سفر استانداری زنجان با بیان اینکه تعداد مصوبات وزارت‌ راه و مسکن 28 مورد بوده است، افزود: مصوبات وزارت‌ راه و مسکن از محل دور سوم سفر به میزان 37.5 درصد محقق شده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه وزارت صنایع و معادن نیز دو مورد مصوبه اقدام نشده از محل دور سوم سفر داشته است، اضافه کرد: پنج مورد از مصوبات وزارت صنایع و معادن در دست پیگیری است.
سماعی با بیان اینکه وزارت صنایع و معادن پنج مورد مصوبه در دست اقدام از محل دور سوم سفر ریاست جمهوری دارد، گفت: در مورد دو مصوبه وزارت صنایع و معادن از محل دور سوم سفر ریاست جمهوری اقدامی صورت نگرفته است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول