اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خبر داد:

آغاز آسفالت محلات در شهر آمل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: آسفالت محلات آمل آغاز شده است.

آغاز آسفالت محلات در شهر آمل
 به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی قاسمی شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه بنا به خواست مردم آسفالت محلات آغاز شده است، گفت: این طرح با اولویت‌بندی از سوی سازمان عمران انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه 14 محله براساس اولویت تعیین شده است، تصریح کرد: در مرحله نخست هفت محله و در مرحله دوم نیز محلات دیگر به ترتیب آسفالت می‌شوند.
عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه گفت: آسفالت محلات باید براساس اولویت‌هایی مانند میزان ترافیک باشد تا بتوان نقاط کور شهر را پوشش داد.
سید محمد پژومان با تاکید بر اینکه در اجرای اینگونه طرح‌ها اولویت‌ها باید به خوبی مشخص شده باشند، برخورداری همه شهروندان از آسفالت مناسب را حق طبیعی آنها دانست.
وی با اعلام رضایت از مراحل اجرای پل روگذر درون شهری آمل یادآور شد: این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.
پژومان با تاکید بر اینکه بسیاری از مراحل اجرای این پروژه در زیر زمین برای فنداسیون و شمع‌ها به کار گرفته شده است، افزود: به دلیل اینکه بخشی از خیابان طالب آملی به این دلیل مسدود شده و مردم نیز پیشرفت فیزیکی را ملموس مشاهده نمی‌کنند، امیدواریم این پروژه به مرحله‌ای برسد که رضایت مردم را جذب کند.
رئیس سابق شورای اسلامی شهر آمل با یادآوری اینکه شهردار آمل در برنامه‌های خود قول داده بود که افراد خاطی و خادم را در شهرداری تنبیه و یا تشویق کند، گفت: بهتر است برای ایجاد انگیزه سازمانی این رویکرد دنبال شود.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر آمل نیز با بیان اینکه در برخی تخلفات مدیران گذشته نباید بی‌توجهی شود، افزود: مدیران بخش‌های مختلف در شهرداری حتی اگر جابه‌جا نیز شده باشند باید نسبت به تخلفات و اهمال‌هایی که در گذشته انجام داده‌اند پاسخگو باشند.
عماد حسینی تصریح کرد: نباید عواقب اشتباه یک فرد و یا افرادی دامن مردم و مجموعه شهرداری را بگیرد.
انتهای ‌پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول