اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری مازندران خبر داد:

حضور 291 راهدار در 3500 کیلومتر راه کوهستانی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان مازندران با اعلام اینکه 10 هزار و 100 کیلومتر راه در این استان وجود دارد، گفت: 291 راهدار در 3 هزار و 500 کیلومتر راه کوهستانی مازندران حضور دارند.

حضور 291 راهدار در 3500 کیلومتر راه کوهستانی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، سید علی اسد در مانور مشترک طرح زمستانه برای اعزام ماشین‌آلات راهداری، گشت‌های پلیس راه و گروه‌های امدادی همچون هلال احمر، اورژانس به محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر مازندران که در فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، راهداران را سفیران آرامش در جاده‌ها دانست.
وی با قدردانی از زحمات همه دست‌اندرکاران در زمینه ایمنی راه‌ها در فصل زمستان عنوان کرد: راهدار وظیفه بزرگی بر گردن دارد و در ذهن خود به چیزی جز خدمت به همنوع و رفاه و آسایش آن نمی‌اندیشد.
مدیرکل راه و ترابری استان مازندران عنوان کرد: راهداری عشق خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان مخلص و ایثارگری است که رضایت خدا و خشنودی و آسایش خاطر همه انسان‌هایی که در گذر شریان‌های حیاتی کشور در حال عبور و مرور هستند را همواره در اندیشه پاک و بی‌آلایش خود قرار داده است.
وی یادآور شد: یکی از وظایف مهم در راه و ترابری نگهداری و ایمن‌سازی راه‌ها است.
اسد درباره فعالیت‌های راهداری این اداره کل خاطرنشان کرد: راه و ترابری استان در طول سال به طور جاری در همه محورها حضور فعال داشته و طرح ایمنی محورها را در دستور کار خود قرار داده و سعی بر آن دارد با برنامه‌ریزی‌های درازمدت و کوتاه ‌مدتی که داشته بتواند با اجرای پروژه‌هایی از قبیل روکش آسفالت، نصب علائم و خط کشی شرایط بسیار مطلوبی را در زمستان برای جاده‌های استان ایجاد کند تا هیچ راننده و مسافری در طول زمستان در جاده‌ها دچار مشکل نشود.
مدیرکل راه و ترابری مازندران تصریح کرد: در طول 10 هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان مازندران 16 راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که 291 نفر از راهداران در قالب 33 اکیپ راهداری زمستانی و با 193 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در 3 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد. 
اسد با اشاره به آمادگی کامل اداره کل راه و ترابری مازندران  در عملیات راهداری زمستانی سال جاری متذکر شد: ذخیره‌سازی نمک به میزان کافی، تجهیز ماشین‌آلات راهداری زمستانی، خرید دو دستگاه ماشین نمک‌پاش مجهز و مکانیزه، هماهنگی و تعامل مطلوب با دستگاه‌های ذیربط از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس و همچنین جذب اعتبارات در بخش راهداری از جمله اقدامات درخور توجه این اداره کل در طرح عملیات راهداری زمستانی در سال جاری است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول