اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 آذرماه جاری صورت می‌گیرد؛

استقرار 37 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: از 15 آذرماه جاری افزون بر 37 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی این استان مستقر می‎شود.

استقرار 37 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
علی علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: با آغاز فصل سرما و بارش‌های جوی اکیپ‌‌های راهداری به‌صورت تمام وقت در تمامی نقاط برف‌گیر به‌منظور بازگشایی محورهای مواصلاتی این استان مستقر می‌شود.
وی با تأکید بر ضرورت خدمات رسانی نیروهای این اداره‌کل به رانندگان در حال تردد در محورهای مواصلاتی این استان، گفت: با استقرار اکیپ‌های راهداری 282 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در راهدارخانه‌های این استان مستقر شده است.
علیخانی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته افزون بر 242 نفر از پرسنل راه و ترابری این استان در حوزه‌های استحفاظی و برف‌گیر استان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر اقدامات در راستای ارتقای ایمنی و تردد مسافران در محورهای ارتباطی استان در فصول سرد سال گفت: پاکسازی حریم راه‌ها، آزادسازی حریم، تنظیم علائم، شستشوی علائم در تمام‌ راه‌های اصلی و فرعی و روستایی از دیگر اقدامات راهداری این اداره کل است که باید به انجام برسانیم.
وی در ادامه با اشاره به روند توسعه چهارمحال و بختیاری، گفت: با ساخت راه‌های چهارخطه توسعه این استان شتاب بیشتری به خود می‌گیرد. 
علیخانی با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از طرح‌های در دست اقدام این اداره‌کل زمینه‌ساز توسعه ارتباطی، اقتصادی این استان خواهد شد، افزود: ساخت راه‌های چهارخطه با هدف کمک به بهبود شبکه حمل و نقل، ایمنی تردد برای مسافران و توسعه خدمات رفاهی مسافران مورد توجه قرار گرفته است. 
وی تأکید کرد: با توجه به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی و شریانی استان با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا حد زیادی از بار ترافیکی استان به‌ویژه در محورهای برون‌استانی کاسته می‌شود. 
علیخانی ادامه داد: چهارخطه‌ها محورهای مواصلاتی شهرکرد، بروجن، سفیددشت، زرین‌شهر، بروجن، مبارکه و شهرکرد، بروجن، گندمان، لردگان در دستور کار این استان قرار دارد. 
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش راه‌های روستایی در توسعه روستاها، گفت: بهسازی معابر روستایی نقش بسزایی در توسعه روستاها و تحقق اهداف توسعه‌ای استان دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول