اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری لرستان‌:

اکیپ‌های راهداری در محورهای لرستان مستقر شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان لرستان گفت: در زمینه اجرای طرح زمستانی 35 اکیپ مربوط به راه و ترابری استان در راه‌های لرستان مستقر شدند.

اکیپ‌های راهداری در محورهای لرستان مستقر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در جریان آغاز طرح زمستانی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: این اکیپ‌ها در قالب اکیپ سیار و ثابت با استفاده از بیش از 300نفر نیرو و 240 دستگاه برف‌روب و ماشین آلات مربوطه در گردنه‌های استان و راهدارخانه‌های مورد نظر مستقر شدند.
وی بیان کرد: تحقق ایمنی یک امر فرابخشی است و به یک سازمان و نهاد محدود نمی‌شود افزود: اجرای این طرح زمستانی در واقع استقرار ایمنی در محورهای لرستان محسوب می‌شود.
مدیرکل راه و ترابری استان لرستان گفت: اداره کل راه و ترابری استان لرستان نیز با استفاده از تمام امکانات موجود در زمینه اجرای طرح زمستانی و خدمت‌رسانی به مردم در 6 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی زیر پوشش خود آمادگی کامل را دارد.
وی با اشاره به حضور فعال نیروی‌های پلیس راه، اورژانس،‌ امداد هلال احمر و راهداری راه و ترابری در سطح راه‌های استان گفت: تحقق ایمنی در جاده‌ها مستلزم همراهی و همدلی این نیروها در کنار یکدیگر است.
رضایی عنوان کرد: 35 اکیپ راهداری با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز راهداری در سطح محورهای ارتباطی استان لرستان مستقر شده‌اند و آمادگی لازم برای انجام عملیات امدادی در طول شبانه‌روز برای بازگشایی، پاک‌سازی و ارائه خدمات به مسافران و رانندگان را دارند.
طرح زمستانه ایمنی راه‌ها در نقاط حادثه خیز و محورهای مواصلاتی استان از امروز آغاز و تا 25 اسفند ماه سال جاری در 13 دوره هفت روزه ادامه دارد.
انتهای پیام/ج30


 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول