اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

شهید دستغیب در مقابل مخالفان ولایت ایستادگی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: شهید دستغیب در خط مقدم ولایت‌مداری بود و در نخستین مجلس خبرگان رهبری نیز در مقابل شیطنت‌های برخی افراد که حامی ولایت نبودند ایستادگی کرد.

شهید دستغیب در مقابل مخالفان ولایت ایستادگی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب پرور شنبه‌شب در همایش ولایت مطلقه فقیه که توسط سپاه فجر استان فارس برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمن می‌داند که رکن، عمود و خیمه انقلاب ولایت فقیه بوده و این را نشانه رفته است.
غیب پرور بیان داشت: نمونه حمله به عمود انقلاب را می‌توان در فتنه 88 جستجو کرد و افرادی که به دنبال حذف ولایت بودند، هنوز نیز این موضوع را دنبال می‌کنند.
وی تصریح کرد: شهید دستغیب نیز اگر پا در رکاب ولایت نبود منافقان سراغ او نمی‌رفتند و افرادی امروز مورد هدف دشمن هستند که پا در رکاب امام خامنه‌ای هستند.
در ادامه این مراسم امام جمعه شیراز نیز در سخنانی به تفسیر سخن زیبای شهید دستغیب که فرمود «من اطاع‌الخمینی فقط اطلاع‌الله» پرداخت و ابراز داشت: این جمله به آن معنا است این شهید بزرگوار طوری این موضوع را بیان کرده که بدون واسطه اطاعت از رهبری را اطاعت از خدا می‌داند.
آیت‌الله اسدالله ایمانی ادامه داد: کلام شهید بصیرت است و این شاخصه مومن بوده که سخن مورد نیاز او روز، مکان و زمان نمی‌برد.
ایمانی بیان داشت: در خبرگان رهبری افرادی با تمام وجود مقابل ولی فقیه موضع گرفته بودند که این مرد بزرگ با صفای نفس و قداست از ولایت فقیه دفاع کرد.
وی ادامه داد: شهید دستغیب دارای بینش بود و با بینش خود ولایت فقیه را قبول داشت و ثابت کرد که مدافع واقعی ولایت، امام و رهبری است.
امام جمعه شیراز بیان داشت: وجود رهبر معظم انقلاب در 22 سال گذشته جامعه را متحول کرده و به بسیاری از افتخارات دست یافته‌ایم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول