اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم‌ فارس در مجلس خبرگان ‌رهبری:

شهید دستغیب پای حقانیت رهبری و ولایت فقیه ایستاد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب حضرت ‌آیت‌الله ‌شهید دستغیب گفت: این شهید بزرگوار با تمام شجاعت پای حقانیت رهبری و ولایت فقیه ایستاد و این مهم را به‌ خوبی بین مردم اشاعه داد.

شهید دستغیب پای حقانیت رهبری و ولایت فقیه ایستاد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله احمد‌ بهشتی جمعه‌شب در مراسمی که به مناسبت 20 آذر سالروز شهادت شهید دستغیب برگزار شد، اظهار داشت: شهید دستغیب یک عالم به تمام معنا بود که در راه امر به معروف و نهی از منکر و احیای فضائل اخلاقی تلاش‌های بسیاری کرد.
بهشتی ادامه داد: این شهید ولایت‌مدار تمام عمر خود را در راه ارشاد، تهذیب و تزکیه نفوس صرف کرد.
وی ابراز داشت: دعای‌های کمیل، برنامه‌های اخلاقی، پایداری او در مسیر انقلاب، تاسی از امام خمینی (ره) و حفظ سنگر نماز جمعه از ویژگی‌های بارز شهید دستغیب بود.
این استاد دانشگاه همچنین تصریح کرد: از شهید دستغیب که خود معلم بزرگ اخلاق بود آثار مکتوب بسیاری در زمینه‌های مختلف به جای مانده است که امروز مردم باید از این آثار بیشترین استفاده را داشته باشند.
نماینده‌ مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به اسباب معنوی شهادت اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اسباب معنوی و حیات معقول شهادت کشته شدن در راه مکتب، دین، قوانین و مقررات است.
بهشتی اضافه کرد: تمام اسباب معنویت و شهادت در وجود سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) نهفته است.
وی افزود: باید امروز از مکتب شهادت عاشورا، درس دین‌باوری و صبر جستجو کنیم و از مکتب امام حسین (ع) نیز درس دینداری خالص و آزاداندیشی فرا گیریم.
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب به آزاداندیشی توجه و تاکید دارند و این الهامی از درس عاشورا است و باید همگی به سمت آزاداندیشی برویم.
به گزارش فارس، مراسم سی‌امین سالگرد شهادت شهید دستغیب جمعه‌شب توسط پایگاه مقاومت شهید آیت‌الله دستغیب معالی‌آباد با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌ جمعه شیراز، آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و استاندار فارس در مسجد شهید آیت‌الله دستغیب شیراز که در سال 58 کلنگ ساخت آن توسط این شهید ولایت‌مدار به زمین شده بود برگزار شد.
به همین مناسبت امروز نیز همایشی با عنوان ولایت‌ مطلقه فقیه در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول