اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مدیریت زباله را در سفر رئیس جمهور به مازندران مطرح می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: از همان فرصت نیم روزه حضور رئیس جمهور استفاده کرده و یکی از موضوع‌های محوری که مطرح می‌کنیم زباله و دیگری کمربندی ساری است.

مدیریت زباله را در سفر رئیس جمهور به مازندران مطرح می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی شامگاه شنبه در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: وضعیت اسف‌باری در زباله داریم که مربوط به اکنون هم نیست.
وی اضافه کرد: راه برون‌رفت از مشکل زباله در مازندران کارخانه‌های زباله‌سوز است.
طاهایی با اشاره به سفر این هفته رئیس جمهور به مازندران خاطرنشان کرد: از همان فرصت نیم‌روزه حضور رئیس جمهور استفاده کرده و یکی از موضوع‌های محوری که مطرح می‌کنیم، همان زباله است.
این مسئول با بیان اینکه پروژه‌های بسیاری باید مطرح شود که همه حلقه‌های مفقوده برای استان است، یادآور شد: اما موضوع نیروگاه زباله‌سوز و کمربندی ساری به دلیل وضعیت ویژه‌ای که دارند برای ما محور شده است.
وی در ادامه گفت: این کمربندی صرفا مربوط به ساری نیست و جمعیت عبوری بسیاری را پوشش می‌دهد که مشکل ترافیکی جدی ایجاد کرده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه قرارداد کارخانه زباله‌سوز آماده است، یادآور شد: اما نتوانسته‌ایم تعهدات دولتی را عملی کنیم و شهرداری‌های مازندران هم درآمد چندانی ندارند که در این زمینه هزینه کنند.
طاهایی ادامه داد: هر یک از پروژه‌های زباله‌سوز بابل و آمل 180 میلیارد تومان هزینه دارد و بخش خصوصی داخلی کشور هم از این پروژه‌ها استقبال نکرده است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: انصاف نیست مردم محروم منطقه که زباله در آنجا تخلیه می‌شود عوارض زندگی شهری را تحمل کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول