اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار و مسئولان؛

دهیاری روستای چهکار میناب آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: طی آیینی در سفرهای روستایی فرماندار و مسئولان میناب، دهیاری روستای چهکار این شهر آغاز به کار کرد.

دهیاری روستای چهکار میناب آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرماندار میناب صبح امروز در جمع مردم چهکار گفت: از همه لحظات ماه محرم باید برای دفاع از دین مبین اسلام باید استفاده کرد.
مسعود قانعی‌فرد تلاش و مجاهدت در راستای بررسی و حل مشکلات مردم را توفیق الهی خواند و اظهار داشت: خدمت به مردم و خلق‌الله دارای شیرینی و حلاوت ویژه‌ای است که اجر و مزد آن نزد خداوند محفوظ است.
فرماندار میناب هدف از دیدارهای مردمی و سفر به روستاها را کم شدن فاصله مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: دیدار با مردم بر اساس سیاست‌های دولت و شنیدن مشکلات از زبان آنان است.
قانعی‌فرد ادامه داد: بیان مشکلات توسط مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران و لمس کردن مشکلات توسط مدیران از نزدیک و به صورت میدانی، سبب چاره‌اندیشی بهتر و مناسب‌تر و تخصیص اعتبار لازم در آینده می‌شود.
وی با بیان اینکه تصمیمات اتخاذ شده در سفرهای روستایی را باید شوراها و دهیاران پیگیری کنند، ادامه داد: مشکلات و کمبود یک روزه و در کوتاه مدت حل و برطرف نخواهد شد.
فرماندار میناب اضافه کرد: در طول 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات فراوانی به مردم در نقاط مختلف کشور ارائه شده و برخی مشکلات نیز با پیگیری دولتمردان در سال‌های آینده برطرف می‌شود.
روستای چهکار جزو بخش تازه تاسیس بندزرک و دارای 150 خانوار و 700 نفر جمعیت است که 70 درصد آن تشیع و 30 درصد اهل تسنن که برادروار در کنار هم زندگی می‌کنند.
دهیاری روستای چهکار با 96 متر زیربنا با اعتبار 30 میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی احداث شده است.
بازدید از بخشداری بندزرک، جاده بندزرک به خلالنجی، روستای کمبیل و ... از دیگر برنامه‌های فرماندار بود.
در این سفر همچنین از جانمایی شهرک مسکونی 49 قطعه‌ای روستای کمبیل، دبستان دو کلاسه امام حسن عسکری (ع) کمبیل و مسجد ولی عصر (عج) روستای چهکار بازدید به عمل آمد.
تسطیح جاده بندزرک به خلالنجی، پیگیری احداث آبنما در جاده کمبیل، اعطای انشعاب آب و برق به شهرک کمبیل، تهیه یخچال و آبسردکن و تعمیر سرویس بهداشتی دبستان امام حسن عسکری (ع)، تخصیص ۲ میلیون تومان برای احداث سرویس بهداشتی مسجد صاحب‌الزمان کنار اسماعیل و پیگیری برای اعطای زمین با کاربری ورزشی به جوانان روستای کنار اسماعیل از دیگر برنامه‌های سفر فرماندار بود.
همچنین از طرح بهسازی یک‌هزار و 600 متری راه روستایی چهکار با اعتبار 10 میلیون تومان از محل دهیاری بهره‌برداری شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول