اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

دانشجویان ولایتمدار سبب اقتدار نظام هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان ولایتمدار سبب اقتدار نظام هستند.

دانشجویان ولایتمدار سبب اقتدار نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مرادعلی منصوری در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان رامیان اظهار داشت:  موفقیت‌های پی‌درپی مملکت ما به واسطه حضور جوانانی برومند و توانمند در محیط‌های دانشگاهی ایجاد شده است و با افتخار می‌توان گفت این دانشجویان مومن، انقلابی و ولایتمدار سبب اقتدار نظام هستند.
وی تصریح کرد: اگر چه انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش اقشار مختلف مردمی بوده است ولی سهم دانشجویان در آن کاملا پیدا و روشن بود و در واقع بخش مهمی از آن را در برداشته است.
نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حرکت‌های خودجوش دانشجویان ما در مبارزه علیه رژیم ملعون پهلوی و شکل‌گیری انقلاب در جهت دادن و راهنمایی مردم بسیار ارزنده و مفید بود ضمن اینکه در جریان جنگ تحمیلی هم قشر دانشجویی سنگرها را خالی نگذاشتند و به حمایت از دستاوردها و انقلاب خویش پرداختند و جمع زیادی از آنان هم به شهادت رسیدند و یا جانباز و اسیر شدند.
منصوری‌رضی با اشاره به دستاوردهای بزرگ عرصه‌های علمی، آموزشی، پزشکی، ورزشی، فرهنگی و نظامی توسط دانشجویان گفت: همه این پیروزی‌ها ماحصل تفکر خواستن توانستن است که در نهاد فرزندان این خاک و آب نهادینه شده و باید توجه داشت این اتفاقات خوب به برکت انقلاب و نظام شکوهمندی  اتفاق افتاده است که از روز اول از این قشر آینده ساز حمایت کرد و برای رسیدن به موفقیت و سربلندی نیروی انگیزه و جوانی دانشگاهیان را به کار گرفت.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: سطح خواسته‌ها و اندیشه‌های دانشگاهیان ما به مراتب بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر در اختیار داریم لذا باید با به وجود آوردن امکانات و استفاده از تفکرات دانشجویان برای رسیدن به سقف همه خوبی‌ها و موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان به هوش باشند که دشمن استعدادها و اندیشه‌های آنان را نشانه گرفته است و برای از بین بردن انگیزه‌ها و ایده‌های آنان از هیچ کوششی چشم پوشی نمی‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول