اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کهگیلویه و بوراحمد؛

مجتمع و تالار فرهنگی سی‌سخت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی، مجتمع و تالار فرهنگی و رفاهی شهرداری سی‌سخت افتتاح شد.

مجتمع و تالار فرهنگی سی‌سخت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی سی‌سخت ضمن قدردانی از تلاش و تدبیر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سی‌سخت در احداث این مجتمع بزرگ و مهم اظهار کرد: شهرداران باید به دنبال برنامه‌‌ها و طرح‌های درآمدزا باشند و تنها خود را متکی به دریافت عوارض نکنند.
اکبر نیکزاد، سی‌سخت را شهری توریستی و دارای ظرفیت‌های طبیعی گردشگری فراوانی عنوان کرد و افزود: فراهم کردن زمینه و امکانات مناسب برای گردشگران در شهرستان دنا سبب جذب و رونق بیشتر گردشگری به ویژه در زمینه طبیعت گردی می‌شود. 
عالی‌ترین مقام اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سی‌سخت در دامنه قله‌های مرتفع دنا قرار گرفته و در تمام فصول سال برای ذوق و سلیقه‌های مختلف‌ گردشگران شرایط مطلوبی دارد.
نیکزاد ابراز داشت: از مردم عزیز و فرهنگی این شهرستان انتظار می‌رود از مهمانان و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند بیش از پیش و با صمیمت و گرمی بیشتر استقبال کنند.
وی خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای مواهب زیاد خدادادی از قبیل آب و هوای خوب، چشمه‌زارها با آب گوارا و رودخانه‌های پرآب و جاری، وجود 44 قله مرتفع دنا، جنگل‌های متراکم و زیبا، مناطق حفاظت شده و پر از حیات وحش، باغات مختلف سیب، گردو، هلو و انگور و همچنین تولیدات صنایع دستی و عسل است.
نیکزاد عنوان کرد: مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز شهر سی‌سخت در استقبال و ارائه خدمات و فروش صنایع دستی، تولیدات باغی و محلی توجه ویژه و بیش از پیش به ذوق و سلیقه مسافران و گردشگران داشته باشند.
وی افزود: توجه به کیفیت، ارزش و قیمت محصولات و تولیدات در افزایش رضایت‌مندی مسافران بسیار مهم بوده و سبب می‌شود مهمانان و گردشگران با خاطره خوش و شیرین شهر را ترک کنند.
شهردار سی‌سخت نیز در این مراسم بیان کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 65 هزار مترمربع احداث شده است.
عبدالمطلب رهنما افزود: زیربنای این مجتمع 2 هزار و 500 متر و محوطه آن 13هزار مترمربع است و در کنار آن باغی به مساحت 50 هزار مترمربع احداث شده است.
وی اعتبار هزینه شده برای احداث این مجتمع را 8 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و ابراز داشت: 6 میلیارد ریال آن از محل منابع شهرداری و 2میلیارد و 500 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است.
شهردار سی‌سخت یادآور شد: در طول شش ماهه گذشته با وجود نیمه‌ فعال بودن این مجتمع، افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال درآمد داشته است.
رهنما بیان کرد: این مجتمع برای مراسمات مذهبی‌، جشن‌ها و جلسات، سمینارها، همایش‌ها و همچنین اردوهای دانشجویی و دانش‌آموزی قابل استفاده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول