اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سرایان:

مراقب باشیم مجتمع‌های آموزشی به آفت تبدیل نشوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان گفت: مدیران مجتمع‌ها باید برای خود تقسیم کار داشته باشند و دقت کنند که مجتمع‌ها آفت آموزش و پرورش نباشد بلکه موجب ترقی آن شود.

مراقب باشیم مجتمع‌های آموزشی به آفت تبدیل نشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عظیمی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی دست‌اندرکاران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری شهرستان سرایان اظهار داشت: کار در آموزش و پرورش عشق می‌خواهد و اگر عشق نباشد زمان می‌گذرد ولی کار انجام نمی‌شود.
وی افزود: ما باید بعضی واژه‌ها را در آموزش و پرورش نهادینه کنیم وگرنه رسالت خود را به آموزش و پرورش درست ادا نکرده‌ایم.
مدیرآموزش و پرورش سرایان گفت: باید الزاما انسان‌هایی کارآ باشیم و گرنه وقت خود را هدر می‌دهیم که اگر کارآیی درست باشد بند به اثربخشی می‌شود و محصول این دو بهره‌وری است.
عظیمی افزود: امروز دغدغه مقام معظم رهبری، اولیاء و جامعه ما آن است که آموزش و پرورش نیازمند مدیریت روز است و تغییر ساختار واکنش به دنبال دارد و ما باید این ساختار را بپذیریم و در اجرایی شدن طرح‌ها باید کمترین ضرر متوجه دانش آموزان شود.
وی تاکید کرد: مدیران مجتمع‌ها باید برای خود تقسیم کار داشته باشند و دقت کنند که مجتمع‌ها آفت آموزش و پرورش نباشد بلکه موجب ترقی آموزش و پرورش شود.
مدیرآموزش و پرورش سرایان راهکارهای لازم مجتمع‌های آموزشی و پرورشی را بر اساس دستورالعمل‌های صادره وزارت متبوع برای حاضران ارائه داد.
عظیمی در پایان گفت: کلید محرم در انحراف غدیر به وجود آمد و حاصل محرم در قرن ما جمهوری اسلامی است که اگر نبود آن روحیات به طور یقین نتایج هشت سال دفاع مقدس به نفع دین مبین اسلام رقم نمی‌خورد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول