اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‌جنوبی خبر داد:

تامین تجهیزات مورد نیاز فازهای پارس‌جنوبی از انبارهای صنعت نفت کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از تامین تجهیزات و کالاهای مورد نیاز فازهای پارس جنوبی از انبارهای صنعت نفت کشور خبر داد.

تامین تجهیزات مورد نیاز فازهای پارس‌جنوبی از انبارهای صنعت نفت کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید پیروز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی در مسیر رشد و توسعه روزافزون قرار دارد و در چند ماه اخیر شاهد موفقیت خوبی در پارس جنوبی هستیم.
وی با اشاره به سفر هفته گذشته وزیر نفت به عسلویه افزود: در سفر وزیر نفت، پروژه‌های مختلف مورد بازدید قرار گرفت و قاسمی دستورات لازم برای شتاب بخشیدن به پروژه‌ها را صادر کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از تامین تجهیزات و کالاهای مورد نیاز فازهای پارس جنوبی از انبارهای صنعت نفت کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و تدبیر وزیر نفت، تعامل و همکاری ملی برای توسعه پارس جنوبی ایجاد شده است.
موسوی تصریح کرد: وزیر نفت در سفر اخیر خود به منطقه ویژه پارس و بازدید از فازهای مختلف پارس جنوبی، در نشست با مدیران عامل شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی بر شتاب بیشتر عملیات اجرایی فازهای باقیمانده تاکید کرد و خواستار بسیج همگانی صنعت نفت برای تامین تجهیزات و کالاهای مورد نیاز فازهای جدید در حال ساخت این حوزه عملیاتی شد.
وی ادامه داد: راهکارهای وزیر نفت برای تامین منابع مالی طرح توسعه پارس جنوبی، بسیار کارآمد و اثرگذار است و موجب ایجاد فضای امیدواری بیشتر بین مدیران و پیمانکاران فازهای پارس جنوبی شده است.
موسوی اضافه کرد: با تاکید وزیر نفت به زودی بخش وسیعی از کالاها و تجهیزات مورد نیاز پارس جنوبی از انبارهای صنعت نفت، وارد پارس جنوبی می‌شود و در واقع این تدبیر مهندس قاسمی موجب رفع تنگناهای توسعه‌ای در پارس جنوبی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه وزیر نفت در سفر اخیر به عسلویه از انبارهای موجود در پارس جنوبی بازدید کرد و در جریان وضعیت کالاها و تجهیزات در انبارها قرار گرفت، یادآور شد: پیرو دستور و تاکید وزیر نفت، آن دسته از کالاها و تجهیزات مورد نیاز پارس جنوبی که در انبارهای مناطق نفت‌خیز جنوب و دیگر مناطق عملیاتی صنعت نفت وجود دارد به زودی وارد پارس جنوبی خواهد شد.
موسوی همچنین با اشاره به برگزاری شورای عالی سیاستگذاری منطقه ویژه پارس بیان کرد: در نشست اخیر شورای عالی سیاستگذاری منطقه ویژه پارس، مصوبات بسیار خوب و سازنده‌ای مورد موافقت مهندس قاسمی قرار گرفت که به نوع خود در توسعه زیرساخت‌های فازهای پارس جنوبی اثرگذار خواهد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ابراز داشت: تدبیر و سیاست‌های اجرایی وزیر نفت موجب شده پیمانکاران فازهای باقیمانده و در حال ساخت پارس جنوبی برای شتاب عملیات اجرایی در یک فضای رقابتی، تمامی نیرو و امکانات خود را برای پیشبرد اهداف نظام و راهبردهای صنعت نفت کشور درحوزه پارس جنوبی بسیج کنند.
موسوی اذعان داشت: برای رشد و پیشرفت در پارس جنوبی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود بهره می‌بریم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول