اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

باید از توسعه بافت‌های فرسوده در محلات اصفهان جلوگیری شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم نقش عمده‌ای در نوسازی محله‌ها دارند و باید با در نظر گرفتن تدابیر لازم از توسعه بافت‌های فرسوده در محلات جلوگیری شود.

باید از توسعه بافت‌های فرسوده در محلات اصفهان جلوگیری شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نوسازی بافت فرسوده در محله‌های اصفهان تصریح کرد: تصور اصلاح بافت فرسوده با بودجه‌های اندک خیال اشتباهی است و از آن جایی که مردم نقش عمده‌ای در نوسازی محله‌ها دارند بنابراین باید در این مورد نیز همت ویژه‌ای را به کار بگیرند.
وی یادآور شد: احیای بافت فرسوده میدان امام علی (ع) و محله همت آباد نیز با ورود مردم و از طریق فروش اوراق مشارکت انجام شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه احیای بافت فرسوده به عنوان عاملی برای محرک‌های توسعه شهری محسوب می‌شوند، تاکید کرد: برای اصلاح و نوسازی بافت فرسوده باید به دنبال راهکاری برای جلوگیری از توسعه بافت فرسوده در شهر باشیم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر میزان تراکم و برخی از رای های کمیسیون ماده 100 شهرداری و نیز برخی از مصوبات به توسعه بافت فرسوده در محله‌ها کمک می‌کند که باید برای رفع این مشکل دقت نظر بیشتری صورت گیرد.
قربانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عرضه پراکنده کتاب‌های دانشگاهی، علمی و فرهنگی در خیابان‌های آمادگاه و چهارباغ عباسی و سایر خیابان‌های شهر بیان داشت: باید محلی مشخص برای توزیع محصولات فرهنگی و انواع کتاب‌ها در نظر گرفته شود و مردم را از سردرگمی نجات دهد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش عمده‌ای از مجموعه جهان نما بدون استفاده است، اظهار داشت: می‌توان با همکاری ناشران لطافت هنر را به سختی بتن نمای این مجموعه چیره کرد، بنابراین بهتر است قسمتی از مرکز جهان نما را به مرکز عرضه کتاب و محصولات فرهنگی تبدیل کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول