اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خواستار شد:

تسریع در ترمیم نوارهای حفاری فاضلاب در شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان خواستار سرعت‌بخشی در ترمیم نوارهای حفاری و کنده‌کاری‌های ناشی از فاضلاب موجود در شهرستان شد.

تسریع در ترمیم نوارهای حفاری فاضلاب در شادگان
سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تعامل، همدلی و هماهنگی موجود بین مسئولان و مدیران ادارات مختلف شهرستان موجب تسریع در امر خدمت‌رسانی و اجرای پروژه‌های بزرگ در شهرستان شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر پروژه آب و فاضلاب شهری در بیشتر نقاط شهر در حال اجراست از ادارات مرتبط انتظار می‌رود برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی زمان بین حفاری‌ها و ترمیم را به حداقل ممکن برسانند.
فرماندار شادگان با بیان اینکه شادگان با وجود برخورداری از طرح نصب انشعاب جدید اصلاح شبکه و اصلاح انشعابات و کنتورهای آب شهری با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات پروژه های ملی فاضلاب در این شادگان اجرا می‌شود، گفت: این پروژه‌ها شامل نصب 33 انشعاب فاضلاب اصلاح 1675متر شبکه آب نصب 141 انشعاب آب واگذاری 114 انشعاب آب تعویض تعداد 231 کنتور آب تبدیل 14 انشعاب غیرمجاز به مجاز واگذاری تعداد 42 انشعاب فاضلاب و تولید 3 میلیون و 280 هزار و 121 متر مکعب آب مورد نیاز شهروندان است.
وی افزود: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از منابع غنی نفت و گاز همچنین تالاب بین‌المللی باید روزبه‌روز به سمت عمران و آبادی پیش رود در حالی‌که با مشکلاتی نظیر فاضلاب و ترمیم حفاری‌ها مواجه است.
فیوضی ادامه داد: مطمئناً این مشکلات و نواقص با تعامل و همکاری هر چه بیشتر مسئولان استانی محقق می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در بخش اصلاح و بازسازی تلمبه خانه‌های فاضلاب، عملیات سویل مکانیک پمپاژ ساخت و ساز دیوار و احداث ساختمان اداری در تلمبه خانه‌های شماره 3 7 و 13 با هدف افزایش ظرفیت با توجه به ازدیاد جمعیت شهری در دست اجراست که با اتمام این عملیات حجم بالایی از مشکلات آب و فاضلاب شادگان مرتفع خواهد شد.
فرماندار شادگان در پایان گفت: همه تلاش ما و مسئولان شهری در راستای ایجاد محیطی مطلوب و مناسب برای شهروندان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول