اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد:

اعزام 3500 دانش‌آموز خراسان شمالی به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سه هزار و 500 دانش‌آموز پایه دوم دبیرستان این استان در سال تحصیلی جدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام 3500 دانش‌آموز خراسان شمالی به مناطق عملیاتی
حسینعلی یوسفعلی‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان خراسان شمالی به این مناطق از 23 مهر امسال آغاز شده است، اظهار داشت: در قالب اجرای طرح اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی تاکنون پنج کاروان از سطح شهرستان‌های این استان به مناطق عملیاتی اعزام و از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بهره‌مند شدند.
وی گفت:‌ بر اساس آمار باید 11 هزار دانش‌آموز و مربیان استان به این مناطق اعزام شوند که این برنامه تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.
یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: بر همین اساس به طور میانگین هفته‌ای یک کاروان از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برای نخستین بار با ابتکار سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی شماری از سادات این استان در عید غدیر در مصلا‌ها حضور یافتند، افزود: این حرکت که برای نخستین بار تجربه شد، حرکت در شأنی بود که حداقل پنج هزار نفر از مردم در این مراسم شرکت کردند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه برگزاری مراسم عید غدیر به این سبک تجربه جدیدی برای استان بود، گفت: قطعاً این برنامه در سال آینده باشکوه‌تر از امسال برگزار شده و سادات مشارکت بیشتری خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه به خاطر مشکلات در بخش اطلاع رسانی بخشی از سادات در جریان این برنامه نبودند، اظهار داشت: بر همین اساس در عید غدیر سال آینده تلاش شده تا با اطلاع رسانی ضمن جلوس سادات در ابتدای صبح در مصلا‌ها و دیدارهای مردمی، از این طریق سادات به سایر برنامه‌های خود در این روز برسند.
یوسفعلی‌زاده افزود: آسیب شناسی‌های مربوط به برگزاری هر چه باشکوه تر عید غدیر در مصلا‌ها که با عنوان عید الله اکبر یاد شده از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) استان انجام می‌شود.
وی عقد اخوت در روز عید غدیر در مصلا‌های استان را برشمرد و گفت: در این روز جمع قابل توجهی از برادران با قرائت خطبه غدیر، عقد اخوت بسته و فضای وحدت و همدلی در بین برادران بیش از پیش استحکام یافت.
انتهای پیام/و۲ه
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول