اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج؛

405 دانش‌آموز دورودی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج 405 نفر از دانش‌آموز بسیجی دورودی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

405 دانش‌آموز دورودی به مناطق عملیاتی اعزام شدند
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان دورود شنبه‌شب در حاشیه مراسم اعزام 405 دانش‌آموز دورودی به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه مرحله اعزام دانش‌آموزی به مناطق غرب کشور صورت گرفته که مرحله نخست در دوم آبان ماه امسال بوده و بالغ بر 380 نفر دانش‌آموز به همراه سه پاسدار و همچنین هفت نفر اعزام شدند.
مصطفی سروندی اظهار داشت: مرحله دوم اعزام دانش‌آموزان در دوم آذر ماه امسال با حضور 405 نفر دانش‌آموز به سمت مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند که چهار نفر پاسدار و 10 نفر سرپرست از طرف مدارس این تیم را همراهی کرده بودند.
وی مرحله سوم اعزام دانش‌آموزی را پنجم آذر ماه اعلام کرد و گفت: در این مرحله 405 دانش‌آموز برادر به مناطق جنوب کشور اعزام شده‌اند.
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهرستان دورود گفت: در این سفر دانش‌آموزان از مناطق اروند کنار، دهلاویه، شلمچه و یادمان شهید چمران و غیره ..بازدید می‌کنند.
سروندی اظهار داشت: هدف از این سفر آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهادت رشادت و ایثار و از خود گذشتگی که در طول سفر به همراه کاروان راویانی فرستاده شده که از زندگی و عملیات‌های صورت گرفته در این مناطق روایت می‌کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول