اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبر داد:

اعزام 340 دانش‌آموز دهگلانی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از اعزام 340 دانش‌‌آموز دهگلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

اعزام 340 دانش‌آموز دهگلانی به مناطق عملیاتی جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی ظهر امروز در  آخرین جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته بسیج  این شهرستان اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج بیش از 340 دانش‌آموز دهگلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب اردوی راهیان اعزام می‌شوند.
رضائی اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان را بهترین روش برای آشنائی نسل امروز با فرهنگ غنی دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان‌نور یکی از بهترین راه‌های خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم است.
وی ترویج روحیه ایمان و سلحشوری را از برکات حضور دانش‌آموزان در این اردوی معنوی و فرهنگی دانست و گفت: این اردوها می‌تواند موجب ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت شود.
فرمانده سپاه  شهرستان دهگلان نیز در این جلسه معرفی فرهنگ اصیل بسیجی به جامعه را ضروری دانشت و گفت: توسعه و ترویج این فرهنگ غنی در جامعه با توجه به هجمه‌های فکری و نرم دشمنان امری ضروری است.
حق‌رضا نادرپناه به فلسفه تشکیل نهاد مقدس بسیج اشاره کرد و ادامه داد: این نهاد مقدس در 5 آذر سال 1358 به فرمان ملکوتی امام راحل(ره) تشکیل و در طول این سال ها در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبانی قوی برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی بوده است.
وی به حضور و نقش بسیار حیاتی بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره و خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از حماسه‌های بی‌بدیل ملت ایران و نمایشگاه  توانمندی‌ها بسیجیان سرافراز این مرز و بوم است.
فرمانده سپاه دهگلان به برنامه‌های در دست اجرای هفته بسیج در این شهرستان اشاره کرد و افزود: حضور فرماندهان بسیج و بسیجیان در نماز جمعه، همایش پیاده‌روی عمومی، کوهپیمایی پیشگامان بسیجی، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، مسابقه دوچرخه‌سواری، نمایشگاه حجاب‌برتر، حماسه فرزندان ولایت، نشست‌های اخلاقی و تربیتی و تجلیل از مداحان، هادیان، مربیان و خادمان قرآن بسیج از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.
نادرپناه، برگزاری نشست‌های سیاسی، محافل شعر و خاطره، اجرای طرح بصیرت فرماندهان و مدیران بسیج، شب شعر و خاطره، تجلیل از حوزه‌های نمونه، شبی با قرآن، همایش تحکیم بنیاد خانواده، برگزاری جلسه هم‌اندیشی و نقد و بررسی موضوع بسیج و برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای اردوهای فرهنگی هنری بسیج سازندگی را از دیگر برنامه‌های این هفته در دهگلان برشمرد.
گفتنی است؛ تجلیل از بسیجیان فرهنگی، تجلیل از مبتکران و نوآوران بسیج دانش‌آموزی، همایش و نمایشگاه علمی اندیشه‌ورزان و نخبگان بسیجی، مسابقات قرآن و عترت، مسابقه کتاب‌خوانی، مسابقه تیراندازی، اهدای خون توسط بسیجیان، حماسه عزت و پایداری، ویزیت رایگان بسیجیان و مردم در مراکز درمانی دولتی، خصوصی و مطب پزشکان بسیجی، مسابقات سرود و نغمه عشق، تجلیل از ایثارگران، تجلیل از ورزشکاران ایثارگر، برگزاری جشنواره شعر پایداری، همایش قهرمانان و مربیان ورزشی و یادواره شهدای محلات از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بیجار است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول