اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت می‌گیرد؛

اعزام بیش از 2 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند از اعزام بیش از 2 هزار جوان نهاوندی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام بیش از 2 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی عصر امروز در اعزام نخستین گروه از جوانان بسیجی علاقه‌مند به زیارت مناطق عملیاتی جنوب از نهاوند اظهار کرد: راهیان‌نور به مهمترین عامل تحول فرهنگی و معنوی در کشور تبدیل شده است زیرا دانشگاهی برای خودسازی معنوی و بهترین جایگاه برای کسب معرفت درونی جوانان است.
وی با اشاره به تأثیرات بسیار شگرف و ارزشمند مناطق عملیاتی گفت: از آن جایی که راه شهدا و ایثارگران جز برای رضای خدا هدفی دیگر نبوده است بعد از گذشت چند سال از حادثه تأثیرگذار دفاع مقدس آثار مثبت و مقدس آن بر روحیه جوانان بسیار اثرگذار است.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور ایجاد پیوند ناگسستنی بین نسل جوان با آرمان‌های شهدا و ایثارگران است که امروز جهانیان شیفته بازگو کردن ناگفته‌های دوران هشت سال دفاع مقدس هستند چون این امر با هیچ یک از معیارهای آنها مطابقت ندارد که ملتی بتواند بدون مساعدت کشوری هشت را در مقابل قدرت‌های جهان بایستد.
وی با اشاره به اعزام بیش از 2 هزار نفر از جوانان علاقه‌مند به حضور در مناطق عملیاتی طی سال جاری گفت: این افراد با 50 دستگاه اتوبوس طی چهار تا پنج مرحله به اتفاق راویان، پاسداران و تعدادی از روحانیون به مدت سه روز به این مناطق اعزام می‌شوند.
غلامی در پایان سخنانش گفت: این مرحله از اعزام نسبت به سال گذشته افزایش صد در صدی داشته زیرا سال گذشته یک هزار نفر و امسال 2 هزار نفر از این مناطق بازدید کرده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول