اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه تکاب:

افتخارات نظام مدیون جانفشانی شهدا است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه تکاب گفت: افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون جانفشانی شهدا است.

افتخارات نظام مدیون جانفشانی شهدا است
به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، جواد مولودی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زرشوران و بنی‌کندی بخش تخت سلیمان تکاب اظهار داشت: نکوداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان یکی از اهداف محافل انس با شهدا است که این خود در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان موثر است.
وی خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و بیان کرد: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات شهدا نقش موثری را در ترویج این فرهنگ ناب دارند.
این مسئول با بیان اینکه امروز وظیفه ما است تا نعمت‌های خداوند را یادآوری کنیم، تصریح کرد: از برکت خون شهدا امروز هیچ کشور بیگانه‌ای نمی‌تواند حتی فکر تجاوز به کشور و ناموس ایران اسلامی را داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه باید به منظور پاسداشت یاد شهدا تلاش کنیم، تصریح کرد: اگر پرچمداری نکنیم زوال نعمت را مشاهده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: گرامیداشت دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا تنها مختص ما نظامی‌ها نیست بلکه همه آحاد جامعه باید با آنچه در توان دارند در این مسیر هزینه کنند.
مولودی در ادامه تاکید کرد:خون پاک شهدا حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده و شهیدان با نثار خون خود، کارنامه عزت و سرافرازی ایران اسلامی را رقم زدند.
وی تصریح کرد: به برکت ولایت و خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا تبدیل شده و دشمنان از این مسئله ترس و واهمه دارند.
فرمانده ناحیه سپاه تکاب با تاکید بر مطالعه و تبیین و عمل به وصایای شهیدان، خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت، نماز اول وقت و حفظ حجاب اصلی‌ترین خواسته شهدا از نسل جوان امروز است.
مولودی گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم و شهدا نزد خداوند متعال نیز از جایگاه والایی برخوردار هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول