اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی:

اجرای دوره‌های آموزشی متناسب با بازار کار مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به بحث مهم اشتغال در جامعه گفت: باید اجرای دوره‌های آموزشی متناسب با بازار کار منطقه مورد توجه قرار گیرد.

اجرای دوره‌های آموزشی متناسب با بازار کار مورد توجه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوشایند صبح امروز در دیدار با هنرجویان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم با تشکیل اتاق فکر در اداره کل و استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان و همکاران، می‌توان در راستای ایجاد طرح‌های جدید و حرکت به سوی اهداف سازمان و اداره کل گام‌های بلندی برداشت.
وی گفت: پویایی و نوآوری در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای بسیار زیاد است و دلیل آن را می‌توان در حضور و فعالیت مجموعه در تمامی زمینه‌ها دانست.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی به شعار "هر ایرانی، یک مهارت" اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت بحث اشتغال در کشور و وجود پتانسیل‌های فراوان در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای، باید همه توجه‌مان به برنامه‌ریزی دقیق و اجرای دوره‌های آموزشی متناسب با بازار کار منطقه باشد.
خوشایند ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به آموزش فنی و حرفه‌ای و ایجاد مراکز و تجهیز کارگاه‌های آموزشی به ویژه در استان شده است اما دوره‌های آموزشی متناسب با فضاهای آموزشی و کارگاه‌ها رشد پیدا نکرده است.  
وی به اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم نسبت به آموزش‌ها و فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌های سازمان در راستای اطلاع‌رسانی عمومی در مورد فعالیت‌های آموزشی و جایگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در تربیت نیروی ماهر و فنی بازار کار، کارکنان و مربیان نقش و جایگاه ویژه‌ای دارند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی مربیان را پیشرو و سکاندار آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی کرد و گفت: امروز که ما شاهد پیشرفت و گسترش آموزش فنی و حرفه‌ای هستیم، حاصل تلاش مدیران و همکاری و همراهی کارکنان و مربیان است.
خوشایند ادامه داد: زیربنای اشتغال، مهارت‌آموزی است و متولی آموزش‌های مهارتی در کشور برعهده آموزش فنی و حرفه‌ای است.
وی گفت: امروزه دنیا، کشوری را که دارای علم و دانش باشد ثروتمند می‌دانند نه کشوری را که دارای منابع طبیعی باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی به برنامه‌ها و کارهای زیر بنایی صورت گرفته در استان اشاره کرد و یادآور شد: کسب مدال و تندیس در مسابقات ملی مهارت و حضور در اردوی جهانی نشان از وجود پتانسیل‌های فراوان و انجام کارهای زیر بنایی در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای است.
انتهای پیام/o20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول