اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده‌ مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس:

پروژه‌های مسکن مهر به موقع تحویل شوند

خبرگزاری فارس: نماینده‌ مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: برای تحقق اهداف دولت در مسکن مهر، پروژه‌های این طرح به موقع تحویل داده شوند.

پروژه‌های مسکن مهر به موقع تحویل شوند
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در برخی از شهرهای آذربایجان غربی رضایت‌بخش نیست.
وی با بیان اینکه مسکن مهر در سطح کشور به خوبی پیش می‌رود، تصریح کرد: وجود معارض در این استان یکی از مشکلات پیش روی مسکن مهر است که برای رفع آن زمان زیادی هزینه می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه دهه فجر امسال برخی از پروژه‌های مسکن مهر افتتاح می‌شوند، افزود: در تکاب پیشرفت فیزیکی مسکن مهر مطلوب ارزیابی می‌شود.
عیسی‌زاده با انتقاد از پیشرفت فیزیکی مسکن مهر شاهین‌دژ، خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر در شاهین‌دژ در حد اسکلت‌بندی اجرا شده است و به دلیل برودت هوا ساخت‌ و ‌سازهای داخلی این واحدها انجام می‌گیرد و مسئولان در تلاش هستند سازه‌های داخلی این واحدها را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند.
وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیشبرد اهداف دولت در مسکن مهر بسیج شده‌اند و به خوبی توانسته‌اند آن را مدیریت کنند.
وی از عملکرد پیمانکاران مسکن مهر ابراز رضایت کرد و گفت: پیمانکارانی که از طرف سازمان مسکن و شهرسازی برای این پروژه‌ها انتخاب شده‌اند فعالیت خوبی دارند و اگر مبالغ و بدهی‌های این پیمانکاران به موقع پرداخت شود کارهای پروژه‌های مسکن مهر نیز بهتر و سریع‌تر پیش می‌رود.
عیسی‌زاده به اهمیت تحویل به موقع پروژه‌ها از طرف پیمانکاران تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه قیمت مصالح ساختمانی به طور مستمر در نوسان قرار دارد باید پیمانکاران به تحویل به موقع پروژه‌های تعهد شده خود اقدام کنند.
وی خواستار استفاده از مصالح استاندارد در صنعت ساختمان به ویژه مسکن مهر شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول