اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنایع جنوب کرمان خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی بزرگ‌ترین مجتمع غذایی جنوب شرق کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل صنایع و معادن جنوب استان کرمان گفت: بزرگ‌ترین مجتمع غذایی جنوب شرق کشور 50 درصدی پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 50 درصدی بزرگ‌ترین مجتمع غذایی جنوب شرق کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنایع و معادن جنوب استان کرمان، ابراهیم بلوچی‌نسب در بازدید از روند ساخت و ساز پروژه مجتمع تولیدی «نیلی‌صنعت» شهرستان عنبرآباد، پیشرفت پروژه مذکور را مناسب ارزیابی و اظهار کرد: امیدواریم، این طرح ویژه هر چه سریع‌تر با تلاش عوامل ذی‌ربط و همکاری نهادهای مربوطه به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: این طرح با رویکرد فرآوری و عرضه محصولات باغی و زراعی از جمله طرح‌های ایجادی آمایش صنعت و معدن اجرا می‌شود.
بلوچی‌نسب تصریح کرد: این واحد صنعتی با مشارکت «بنیاد برکت» وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخته می‌شود.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی فاز یک این پروژه در زمینی به مساحت 5 هکتار در ناحیه صنعتی شهرستان عنبرآباد از تابستان سال گذشته آغاز شده و با توجه به روند انجام کار پیشرفت مناسبی داشته است.
بلوچی‌نسب بیان کرد: مجتمع تولیدی «نیلی‌صنعت» با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 321 میلیون و 221 ریال و ایجاد اشتغال برای 514 نفر به صورت مستقیم و بیش از 2 هزار نفر به صورت غیرمستقیم احداث می‌شود.
وی تصریح کرد: این مجتمع شامل سه بخش زنجیره فرآوری خرما، تولید پودر گوجه‌فرنگی و مرکبات و عمل‌آوری میوه و سبزیجات به روش انجماد سریع است.
بلوچی‌نسب خاطرنشان کرد: خط تولید زنجیره فرآوری خرما با ظرفیت 14 هزار تن شامل خطوط عمل‌آوری، فرآوری، سورتینگ و بسته‌بندی و تفکیک خرما به صورت خشکبار و رطب به عنوان میوه با فناوری روز و بسته‌بندی در اتمسفر اصلاح شده با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و تولید نکتار خرما است.
وی عنوان کرد: همچنین خط تولید پودر گوجه‌فرنگی و مرکبات با ظرفیت 6 هزار تن با مدرن‌ترن تکنولوژی دنیا به روش روز بوده که برای نخستین بار است در ایران اجرایی می‌شود.
بلوچی‌نسب گفت: خط انجماد سریع با ظرفیت 15 هزار تن شامل خطوط فرآوری و بسته‌بندی انواع میوه‌ها و سبزیجات منطبق با شرایط خاص و سیستم  تهیه و بسته‌بندی انواع سیب‌زمینی منجمد و فرنج فرایز به روش خاص و بسته بندی در اتمسفر اصلاح شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول