اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تجارت زنجان خبر داد:

برخورد با 5 کارخانه متخلف آرد در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با تشدید نظارت‌ها بر واحدهای تولیدی پنج کارخانه متخلف تولید کننده آرد که از ارائه سبوس به دامداران خودداری ‌می‌کردند، به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

برخورد با 5 کارخانه متخلف آرد در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، سید جلال نبوی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان حمایت و تعیین قیمت برای سبوس، کمیته استانی در این رابطه تشکیل و مقرر شد کارخانجات تولید آرد ماهانه 700 تن سبوس تولیدی را در اختیار دامداران استان قرار دهند.
وی تصریح کرد: به علت عدم رعایت ضوابط تعیین شده از سوی کارخانجات آرد، برای پنج واحد به علت گران فروشی به ارزش 350 میلیون ریال پرونده تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه در خصوص تخلف سه واحد تولیدی تخم مرغ اظهار داشت: نظر به اعلام قیمت مصوب برای تولید و فروش تخم مرغ در سطح کشور و عدم رعایت نرخ اعلامی، برای 3 واحد تولیدی به ارزش 165 میلیون ریال پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول