اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

پیروزی اسلام‌گرایان در مصر حلقه محاصره رژیم صهیونیستی را تنگ‌تر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: پیروزی اسلام‌گریان در انتخابات اخیر مصر سبب شده تا حلقه محاصره رژیم جعلی صهیونیستی تنگ‌تر شود.

پیروزی اسلام‌گرایان در مصر حلقه محاصره رژیم صهیونیستی را تنگ‌تر کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار کرد: با این شیرینی مردم مصر امیدوار به تشکیل حکومت اسلامی و ارزشی هستند تا بتوانند در سایه دولت مقتدر بساط رژیم صهیونیستی را از کشورشان برچینند.
وی تصریح کرد:‌ این رژیم با قدرت ایمان و اتحاد مردم مواجه شده است و به یقین به دست آنهایی که تا دیروز مدافع حضور رژیم صهیونیستی در مصر بود، خفه شده و این کشور را ترک می‌کند.
رشتبری در ادامه خطبه‌های نماز به پیروزی بزرگ هوانیروز سپاه و ارتش در فرود آوردن سالم هواپیمای جاسوسی آمریکا خاطر‌نشان کرد: تسلط و پیشرفت ایران در جنگ الکترونیک بزرگ‌ترین عامل موفقیت جوانان ایران در دستیابی به این هواپیمای پیچیده و بهره گرفته از امکانات مدرن بود.
این مسئول اضافه کرد: این حرکت غرورآفرین نشان داد که ایران اسلامی ما در جنگ تمام عیار الکترونیکی با نظام سلطه از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وی به سالروز معرفی عراق از سوی سازمان ملل متحد به عنوان آغازگر جنگ در سال 1370 اشاره کرد و ادامه داد: این محکومیت عراق پیروزی عظیمی برای ملت ایران بود.
رشتبری در مورد روز جهانی حقوق بشر نیز گفت: استکبار با نام دفاع از حقوق بشر دست به حملات وحشیانه‌ای در سراسر جهان زده است و در روزهای اخیر نیز در یک افتضاح رسانه‌ای شاهد جنایات شیطان بزرگ بودیم که بسیاری از افراد بی‌گناه را در سخت‌ترین شرایط به قتل می‌رساند.
به گزارش فارس، امام جمعه خلخال با قدردانی از حضور حماسی مردم در آیین‌های عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: آن حضرت با ایثار خود درس شجاعت و ایستادگی به ما آموخته است و این درس تاریخی ما را از تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان در امان نگه داشته است.
وی همچنین سالروز شهادت سومین شهید محراب و امام جمعه شیراز را تسلیت گفت و از خدمات ارزشمند شهدای محراب در طول سال‌های اولیه پیروزی انقلاب به نیکی یاد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول