اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

بیداری اسلامی در چهارمحال و بختیاری به تصویر کشیده می‎شود

خبرگزاری فارس: مرحله استانی نخستین جشنواره سراسری عکس بسیج با عنوان قاب بیداری در استان چهارمحال و بختیاری در نیمه اول دی‎ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

بیداری اسلامی در چهارمحال و بختیاری به تصویر کشیده می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قمر‌ بنی‌هاشم(ع) پیش ازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: انسان و پایداری، بیداری اسلامی، حرکت‌های مردمی منطقه، حضور در صحنه و تجلیل از مردم به پاخواسته، مقاومت اسلامی، استکبار ستیزی، آیین و سنن عبادی، اماکن متبرکه، رسوم اقوام از موضوعات این جشنواره است.
محمدرضا سلیمانی افزود: انسان و سازندگی، عزم ملی در عرصه اقتصاد، تلاش اقتصادی، تولید هدفمند، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، مصرف بهینه اقوام و تولید از دیگر موضوعات این جشنواره به‌شمار می‎رود.
وی با بیان اینکه شرکت تمام عکاسان در این جشنواره آزاد است، گفت: هر عکاس می‌تواند در هر موضوع حداکثر هفت قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
سلیمانی ادامه داد: آثار به صورت آنالوگ، دیجیتال، سیاه و سفید و یا رنگی قابل قبول است و عکس‌های آنالوگ باید در ابعاد 20*30 و عکس‌های دیجیتال باید در قالب CD با فرمت JPG و یا TIF و با عرض حداقل 20 سانتی متر با دقت dpi 300 ارسال شود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قمر‌ بنی‌هاشم(ع) اضافه کرد: اطلاعات فرم شرکت و برچسب های مربوطه در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، برهمین اساس صحت اطلاعات ارسالی بر عهده شرکت کننده است.  
وی گفت: استفاده از آثار نمایشگاه برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی، کتاب الکترونیکی، بانک اطلاعاتی و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای برگزار کنندگان مجاز است.
سلیمانی یادآور شد: آثار بخش‌ها و موضوعات مورد نظر باید در فولدرهای جداگانه با نام و مشخصات تعیین شده نام‌گذاری و قرار بگیرد.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را اول دی‌ماه 1390 و داوری نمایشگاه کشوری را 22 دی‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: نگاتیو یا فایل دیجیتالی آثار ارسالی باید نزد عکاس موجود باشد.
سلیمانی با اشاره به جوایز این مسابقات، گفت: در این مسابقه به نفر اول تندیس به همراه لوح افتخار و مبلغ 5 میلیون ریال و به نفر دوم تندیس، لوح افتخار و مبلغ 4 میلیون ریال، نفر سوم تندیس، لوح افتخار و مبلغ 3 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول