اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش علمی ـ کاربردی خانه کارگر اردبیل:

کیاست دانشجو گردن زورمداران را شکسته است

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر استان اردبیل گفت: کیاست دانشجویان ما در ادوار مختلف توانسته است گردن زورمداران و گردن‌کشان دنیا را بشکند.

کیاست دانشجو گردن زورمداران را شکسته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان منتخب مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر اردبیل اظهار داشت: شرافت دانشجویان ما در آزادمنشی و استقلال‌خواهی است که اگر این روحیه را از قشر فرهیخته ما بگیرند دیگر ماهیتی از تشکل‌ها و جنبش‌های دانشجویی باقی نمی‌ماند.
وی به ادوار مختلف مبارزات دانشجویی و ایستادگی آنها در برابر اندیشه‌های زورمدارانه و ظلم‌طلبانه تصریح کرد: همان‌گونه که از شعار دانشجویان آزادیخواه این سرزمین احساس می‌شود این‌که دانشجوی ما ذلت را نمی‌پذیرد و همیشه با بصیرت و بینا است.
مقدم خاطر نشان کرد: هر چند در طول تاریخ بسیاری از حاکمان و اندیشمندان تاریک‌بین دنیا سعی کرده‌اند فعالیت دانشجویان را محدود و محصور نشان دهند اما به جرأت می‌توان گفت که دانشجویان در هیچ مقطعی از تاریخ ظلم و ستم و تعدی را بر نتافتند بلکه با یک روحیه متحول و آزادانه سعی کردند افکار و اندیشه‌های خود را به دنیا نشان دهند.
این مسئول در ادامه سخنان خود سنگر جهاد علمی را سنگر صیانت از آرمان‌خواهی انقلابی و ارزشی دانشجویان توصیف کرد و ادامه داد: دانشجو نه در عصر حاضر بلکه در تمام ادوار مدافع حق و حقیقت بوده و هیچ وقت سعی نکرده است راه را به بیراهه برود.
وی یکی دیگر از ویژگی دانشجوی مسلمان آزادیخواه را پایبندی به آرمان عدالت‌خواهی توصیف کرد و گفت: اگر جنبش‌های دانشجویی اصیل ما امروز مستحکم و مقاوم به حرکت خود ادامه می‌دهند و از هیچ حرکت ستیزجویانه دشمنان ترسی ندارند به خاطر آن است که روحیه عدالت‌خواهانه دانشجویان ما روحیه شرافت، عزت و غیرتی است که در رگ امت اسلامی همیشه وجود داشته است.
سرپرست آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان این‌که این مجموعه دانشگاهی با دارا بودن بیش از یک هزار و 500 دانشجو در دو شعبه اردبیل و پارس‌آباد فعالیت می‌کند تلاش و همت دانشجویان این مرکز را در انجام تحقیقات و کارهای مطالعاتی، علمی و پژوهشی مثبت و سازنده توصیف کرد.
وی افزود: این مرکز با دارا بودن 22 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در جهت رشد و شکوفایی و بالا بردن سطح کیفی نیروی کار تأسیس شدند و در این مراکز سعی بر این است که کار و علم با هم تلفیق شود.
عضو مجلس کارگری کشور بیان داشت: تاکنون بیش از دو هزار نفر نیز از این مراکز بعد از آموزش‌های مورد نیاز و کسب مهارت‌های لازم فارغ‌التحصیل شدند.
مقدم در پایان سخنان خود برنامه‌های خانه کارگر را نیز تأسیس درمانگاه خانه کارگر و مؤسسه کاریابی دانست و تصریح کرد: خانه کارگر در اردبیل با هدف ارایه تسهیلات به اعضای خود تاکنون با بیش از 305 مرکز مختلف عقد قرارداد کرده و به زودی دفترچه مشخصات مراکز طرف قرارداد نیز ارایه می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول