اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خواستار شد:

تشکیل اتاق فکر امر به معروف و نهی از منکر در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خواستار تشکیل اتاق فکر امر به معروف و نهی از منکر شد.

تشکیل اتاق فکر امر به معروف و نهی از منکر در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در آیین عزاداری سالار شهیدان در برازجان اظهار کرد: حضرت عباس(ع) به عنوان علمدار دشت کربلا اسوه ولایت‌مداری بود و درس ایثار و فداکاری و ولایت‌مداری داد.
وی با اشاره به اهمیت عزاداری محرم افزود: تاسوعا و عاشورای حسینی گنجینه عظیم و بی‌پایان اسلام است و برپا کردن عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) هر ساله در محرم به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا در گسترش فرهنگ اسلامی بسیار تاثیرگذار است.
رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین پیام‌های عاشوراست که باید نسبت به تبیین این امر مهم در تمام ادارات و نهادها و سطح جامعه اهتمام ورزیم و اگر می‌خواهیم راه امام حسین(ع) را ادامه دهیم باید نسبت به گسترش این فریضه الهی اهتمام ورزیم.
محمودی‌نیا تصریح کرد: باید برای کیفیت بخشیدن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اتاق فکر تشکیل دهیم و روحانیون و صاحب‌نظران در این مجموعه نظرات و راهکارهای عملی خود را برای اجرای صحیح و مناسب امر به معروف و نهی از منکر مطرح کنند.
وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم جامعه سالم و پاکی داشته باشیم باید امر به معروف و نهی از منکر را گسترش دهیم و اگر امر به معروف در جامعه کم‌رنگ شود زیان می‌بینیم.
رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید به شکل صحیح و مناسب انجام شود تا تاثیر لازم را داشته باشد و اگر این فریضه به شکل نامناسب باشد تاثیر معکوس خواهد داشت.
در این مراسم، عزاداری سنتی دشتستان نیز برگزار شد و دسته‌جات و هیئت‌های عزاداری به سینه‌زنی و زنجیرزنی پرداختند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول