اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سعدآباد خبر داد:

ساماندهی تبلیغات شهری در سعدآباد دشتستان

خبرگزاری فارس: شهردار سعدآباد از ساماندهی تبلیغات شهری در سعدآباد دشتستان خبر داد.

ساماندهی تبلیغات شهری در سعدآباد دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید جواد مهدی عصر امروز در نشست با مسئولان سعدآباد اظهار داشت: برای زیباسازی شهر سعدآباد اقدامات ارزشمندی طی دو سال گذشته انجام داده‌ایم و به فضل خدا این روند در سال جاری نیز تداوم می‌یابد.
وی افزود: برای جذب گردشگر و استفاده از موقعیت ویژه گردشگری سعدآباد باید از همه فرصت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
شهردار سعدآباد با اشاره به مناظر نامطلوب در سطح خیابان‌ها و معابر سعداباد خاطرنشان کرد: عبور احشام ولگرد، وجود سگ‌های بدون صاحب، جاری شدن فاضلاب‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌ها، نوشتن اطلاعیه‌های رنگارنگ بر در و دیوار ادارات و منازل شخصی و چسباندن آگهی‌های متنوع و تراکت‌ها بر در و دیوار منازل و ادارات از جمله معضلات سعدآباد است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
مهدی تصریح کرد: از افرادی که با نادیده گرفتن حق شهروندی چهره شهر را مخدوش کرده‌اند، می‌خواهیم با درک و فهم شهروندی حقوق شهروندان متعهد را تحت‌الشعاع عمل غیر قانونی خود قرار ندهند.
وی افزود: بعضی از این دیوارنوشته‌ها توسط ساکنین شهرها و روستاهای همجوار انجام پذیرفته که امیدواریم آنها هم به عنوان برادران ما درک عمیقی از وضعیت شهر داشته باشند.
مهدی از شهروندان مقیم شهر سعدآباد خواست که از سعه صدر این شهرداری سوءاستفاده نکنند و به لحاظ رسیدن به خواسته‌های خود راه قانونی را پیشه کنند.
شهردار سعدآباد از ساماندهی تبلیغات شهری در سعدآباد دشتستان خبر داد و افزود: این شهرداری در آینده‌ای نزدیک با نصب جایگاه‌های ویژه در سطح شهر مسیر را برای تبلیغات آماده می‌کند.
مهدی بیان کرد: برای داشتن شهری زیبا و آباد نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم هستیم و امیدواریم به فضل خدا در سال جاری شاهد تعامل و نزدیکی بیشتر مردم با مسئولان باشیم تا همه بتوانند از زندگی در این شهر لذت ببرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول