اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

جوانان فتنه 88 را مهار کردند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جوانان فتنه سال 88 را مهار کردند گفت: هر کس بخواهد مقابل ولی زمان قرار بگیرد جوانان قدم و قلم‌شان را می‌شکنند.

جوانان فتنه 88 را مهار کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری شامگاه پنجشنبه در همایش جوانان حسینی پیروان ولایت در مهدیه این شهر با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) اظهار داشت: در حادثه کربلا شخصیت‌های مختلفی در دو طرف وجود داشتند که باید عاقبت آنها را مد نظر داشته باشیم و از خداوند بخواهیم که عاقبت ما را ختم به خیر کند.
وی با بیان اینکه هواهای نفسانی، خودخواهی، دنیاپرستی و لقمه‌های حرام افراد امام حسین (ع) را به شهادت رساند، افزود: شمر در جنگ صفین در کنار علی (ع) قرار داشت اما در کربلا مقابل امام حسین (ع) قرار گرفت.
به گفته اشجری، شمر 17 بار پای پیاده به خانه کعبه رفته بود و در جنگ صفین جانباز شده بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، انقلاب را دارای ریزش‌ها و رویش‌های بسیار خواند و تصریح کرد: در حال حاضر شاهد رویش‌های بسیاری در انقلاب اسلامی هستیم.
وی به استفاده از نیروهای جوان و فرهیخته در پست‌های مختلف توسط استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: زمانی انتقاد می‌کردند چرا جوانان را بر سر کار نمی‌آورند و وقتی جوان‌ها آمدند، انتقادها آغاز شده که افراد بی‌تجربه سر کار آمده‌اند.
اشجری با اشاره به حضور جوانان در حماسه عاشورا، خاطرنشان کرد: قمر بنی‌هاشم در واقعه کربلا 33 سال داشت و علی‌اکبر 28 ساله بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید براینکه جوانان فتنه سال 88 را مهار کردند، بیان داشت: زیبایی مساجد به حضور جوانان است.
وی جوانان را دارای شور، شعور و بینش سیاسی معرفی کرد و ابراز داشت: جوانان تنها با ولی زمان خود پیمان بسته‌اند و از کربلا آموخته‌اند که ولی خود را تنها نگذارند.
اشجری با بیان اینکه هر کس باید ولی زمان و کربلای خود را بشناسد، اذعان داشت: هر کس اگر بخواهد مقابل ولی زمان قرار بگیرد جوانان قدم و قلم‌شان را می‌شکنند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی در گیلان به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: افراد باید با بینش و بصیرت انتخاب شوند.
وی خواستار دقت در انتخاب افراد از طرف مردم به‌ویژه جوانان شد و گفت: جوانان با ولی زمان خود هم عهد و پیمان هستند و تا پای جان ایستاده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول