اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان:

چشم‌انداز صنعت کشور مستلزم هم‌افزایی اصلاح آن است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: چشم‌انداز صنعت کشور مستلزم همگرایی و هم‌افزایی صنعت در راستای اصلاح صنعت و ورود صنایع‌ هایتک در چرخه صنایع بزرگ، متوسط و کوچک در زمینه افزایش بهره‌وری و توان فنی، کیفیت و تنوع محصول می‌شود.

چشم‌انداز صنعت کشور مستلزم هم‌افزایی اصلاح آن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان رسول محققیان ظهر امروز در مراسم افتتاح برگزاری نمایشگاه‌ صنعت اصفهان اظهار داشت: با کنکاش در زمینه فراز و نشیب‌های صنعت کشور در گذر بیش از 30 سال پس از انقلاب اسلامی در می‌یابیم دوران متمایزی را تجربه کرده است.
وی ادامه داد: انتقال و استمرار تکنولوژی دهه 70 میلادی، جهش و ارتقای تکنولوژی متناسب با نیاز روز و خودکفایی صنعتی، بهسازی و نوسازی صنایع، تفکر توسعه پایدار و ثبات صنعتی، نگرشی عمیق به کارکرد بخش خصوصی در صنایع و توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط داده که این تحولات، بخش عظیمی از نیروهای متخصصان و منابع سرمایه‌ای را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان افزود: با نگاه به بازارهای داخلی و خارجی در ‌می‌یابیم که صنعت کشور علاوه بر تأمین نیازهای کشور نسبت به صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی اندیشیده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر چشم‌انداز صنعت کشور نگاهی نو به الگوی توسعه پایدار مبتنی بر آموزه‌های اسلامی ـ ‌ایرانی دارد که این راه مستلزم هم‌گرایی و هم‌افزایی صنعت در راستای اصلاح صنعت و ورود صنایع‌ هایتک در چرخه صنایع بزرگ، متوسط و کوچک در زمینه افزایش بهره‌وری و توان فنی، کیفیت و تنوع محصول می‌شود.
محققیان تصریح کرد: با گام نهادن در این مسیر چشم‌اندازی روشن برای صنعت کشور ایجاد می‌شود که با برنامه‌ریزی و به کارگیری نیروهای متخصص، توان بالقوه صنعت و صنعتگران به فعلیت می‌رسد و ضرورت رقابت سالم را آشکار می‌کند.
وی گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با چنین دیدگاه‌هایی برنامه‌ریزی، هماهنگی و برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت را در دستور کار خود قرار داده که به همت صنعتگران صدیق و توانا این مهم را اجرایی کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان تاکید کرد: موقعیت ویژه اصفهان و واقع شدن در فلات مرکزی ایران و دسترسی این استان به تعداد زیادی از استان‌های کشور به لحاظ موقعیت مرکزی اهمیت دارد و این موقعیت، تبادل محصولات و تولیدات صنعتی را از این استان سهولت بخشیده و به حق استان اصفهان را به یکی از استان‌های موفق کشور در عرصه صنعت تبدیل کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول