اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایجاد دبیرخانه شورای فناوران صنعت ساختمان کشور در مشهد

خبرگزاری فارس: در جلسه هماهنگی اعضای اجرایی دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، ایجاد دبیرخانه شورای فناوران صنعت ساختمان کشور در مشهد و ارائه آن در قطعنامه پایانی همایش ملی فناوری صنعت ساختمان مطرح شد.

ایجاد دبیرخانه شورای فناوران صنعت ساختمان کشور در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن اکبرزاده ابراهیمی قائم‌مقام مدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی خراسان رضوی ظهر امروز در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر دبیر‌خانه صنعت ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی ابلاغ شده که بر این اساس این دبیرخانه در مشهد مستقر است.
قائم‌مقام مسکن وشهر سازی خراسان رضوی با توجه به اهمیت بررسی فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان و نیز به‌کارگیری اینگونه روش‌ها در ساخت‌وسازها، مقرر شده است که در قطعنامه پایانی این همایش ایجاد دبیرخانه شورای فناوران کشور در استان خراسان رضوی نیز مطرح شود.
در ادامه جلسه اعضای ستاد اجرایی دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان نحوه اجرا و نیز فراهم کردن شرایط برای افزایش بهره‌گیری شرکت‌کنندگان در این همایش از مطالب ارائه شده در همایش و سخنرانی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
دومین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از 21 آذر ماه سال جاری و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
در زمان برگزاری این همایش علاوه بر سخنرانی 36 مقاله از 205 مقاله ارسال شده به دبیرخانه، دو کارگاه آموزشی نیز برای اعطای گواهینامه و ارتقای درجه مهندسان شرکت‌کننده نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول