اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجانی خواستار رفع مشکلات اشتغال آذربایجان غربی شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مشکلات حوزه اشتغال آذربایجان غربی هر چه سریع‌تر رفع شود.

زنجانی خواستار رفع مشکلات اشتغال آذربایجان غربی شد
علی زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال‌های گذشته نسبت به موضوع اشتغال توجه جدی نشده است و بر این اساس است که امروزه با چنین مشکلاتی روبرو شده‌ایم.
وی با بیان اینکه آمار اشتغال در استان آذربایجان غربی آماری است که نمی‌توان روی آنها حساب کرد، افزود: برای رفع مشکل بیکاری باید تمام مسئولان حوزه اشتغال استان دست به دست هم داده و در راستای رفع مشکل اشتغال جوانان اقدامات لازم را انجام دهند.
این مسئول با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از استان‌های مرزی کشور است که تقریبا تمام شهرهای آن به عنوان شهرهای مرزی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: مبحث اشتغال طوری نیست که بتوان مشکلات آن را یک روزه رفع کرد و رفع مشکلات حوزه اشتغال نیازمند زمان است.
زنجانی ادامه داد: عمده‌ زمینه اشتغال در شهرستان‌های آذربایجان غربی کشاورزی، دامداری و صنایع تبدیلی این بخش است.
وی ادامه داد: این استان دارای کارخانه‌های قند متعدد است که به دلیل فرسودگی آنها اشتغال تعداد زیادی از افراد در این کارخانه‌ها با مشکل مواجه شده است.
وی با بیان اینکه ایجاد کارخانه‌های جدید می‌تواند در این زمینه موثر باشد، گفت: واگذاری سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی استان یکی از مواردی است که می‌تواند در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باشد و هم اینکه در این صورت شاهد به‌کارگیری تعداد دیگری از جوانان در این پروژه‌ها خواهیم بود.
این مسئول با بیان اینکه در سال‌های گذشته در مجلس برای دریافت تسهیلات ایجاد فرصت‌های شغلی اقدامات موثری شده است، افزود: رفع مشکل اشتغال و رسیدگی به مشکلاتی در این زمینه مستلزم تلاش مسئولان حوزه اشتغال است نه یک نماینده مجلس ولی در این زمینه اقدامات شاخصی در این زمینه توسط نمایندگان انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول