اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

اعزام تیم کاراته بسیج خواهران کردستان به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تیم 11 نفره کاراته بسیج خواهران کردستان به مسابقات کشوری با عنوان جام کوثر اعزام شدند.

اعزام تیم کاراته بسیج خواهران کردستان به مسابقات کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول بسیج جامع زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان، ظهر امروز در مراسم بدرقه این تیم، اظهار داشت: این تیم 11 نفره به منظور شرکت در مرحله کشوری مسابقات کاراته که در مشهد مقدس برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
ناهید منصوری تصریح کرد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات که دوم آبان‌ماه سال‌ جاری برگزار شد، 60 نفر از بانوان کاراته‌کار بسیجی شرکت کرده بودند که این 11 نفر موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: در مرحله استانی این دوره از مسابقات در رشته کاتای انفرادی سمیه مجیدی از تیم سنندج الف رتبه اول، شادی شریعتی از تیم سنندج ب رتبه دوم و کوثر مؤیدی از سقز و پریا اعتصامی از دیواندره به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
مسئول بسیج جامع زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در کمیته انفرادی وزن منفی 50 کیلوگرم سمیه خالدی از دیواندره رتبه اول، سحر خداکرمی از سنندج ب رتبه دوم و دل‌آرام رشیدپور از سقز و مونا علی‌پور از سنندج الف به صورت مشترک سوم شدند.
منصوری تصریح کرد: در کمیته انفرادی وزن منفی 55 کیلوگرم دلنیا شیری از سقز رتبه اول، فرانک فرهادی از کامیاران رتبه دوم و سمیرا زندی از سنندج الف و الهام حسینی از دیواندره به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
به گفته وی، در وزن منفی 61 کیلوگرم نیز فرشته قهرمانی از سقز رتبه اول، پریا اعتصامی از دیواندره رتبه دوم و چنور رحیمی از سنندج ب و سمیه زندی از سنندج الف رتبه سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
مسئول بسیج جامع زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در کمیته انفرادی مرحله استانی این دوره از مسابقات نیز در وزن منفی 68 کیلوگرم هلاله زارعی از دیواندره رتبه اول، گشین اکبری از سنندج الف رتبه دوم و هیرو شمسی از سقز رتبه سوم را کسب کرد.
منصوری اضافه کرد: در کمیته انفرادی وزن مثبت 68 کیلوگرم نیز مژگان شریعتی از سنندج ب رتبه اول، فرزانه پیره از سنندج الف رتبه دوم و ژیلا احمدی از دیواندره و کوثر پناهی از سقز به صورت مشترک سوم شدند.
در کاتای تیمی نیز شادی شریعتی، مژگان شریعتی و سحر خداکرمی در قالب تیم سنندج ب رتبه اول، فردوس مرادی، سوما مکاری و کوثر مؤیدی از تیم سقز رتبه دوم، سمیه مجیدی، شیلان اصلانی و گلرو هدایتی پور از سنندج الف و الهام حسینی، حمیرا براخاصی و ژیلا احمدی از دیواندره به صورت مشترک با تیم سنندج الف رتبه سوم را کسب کردند.
به گفته وی، 11 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات کاراته کردستان به منظور شرکت در مرحله کشوری جام کوثر که به مناسبت هفته بسیج در مشهد مقدس برگزار می‌شود اعزام شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول