اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از تمام سالن‌های ورزشی آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از بهره‌برداری تمام سالن‌های ورزشی آبادان تا پایان سال 90 خبر داد.

بهره‌برداری از تمام سالن‌های ورزشی آبادان
خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: پیمانکار متعهد به بررسی موضوع ورزشگاه پنج مهر آبادان کار خود را آغاز کرده و ما امیدوار هستیم نزدیک به سه سال دیگر این مکان ورزشی را تقدیم مردم ورزش‌دوست آبادان کنیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: مشکل اعتبار برای بازسازی زمین چمن پنج مهر نداشته و پیمانکار متعهد در این ورزشگاه مشغول به کار است.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به اهمیت ساخت اماکن ورزشی گفت: برای پیشرفت ورزش باید ورزشکار، مربی و مکان ورزشی داشت که در آبادان دو مشخصه ابتدایی وجود داشته و با کمک مسئولان شهری و استانی به دنبال آن هستیم که اماکن ورزشی مناسب را نیز در اختیار اهالی ورزش در آبادان بگذاریم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در زمین فوتبال، تمام بضاعت اداره ورزش و جوانان آبادان همین یک زمین چمن است امیدوار هستیم هر چه زودتر این محل در اختیار فوتبالی‌های شهرستان قرار گیرد.
تهذیبی در ادامه با اشاره به ساخت سالن‌های ورزشی آبادان گفت: بعد از تکمیل سالن ولیعصر(عج) که سالن اصلی اداره ورزش و جوانان آبادان است به دنبال تعمیر و نوسازی دیگر سالن‌های ورزشی منطقه هستیم.
وی تصریح کرد: امیدوار هستیم تا پایان سال 90 تمام سالن‌های ورزشی آبادان با تجهیزات و امکانات کامل به بهره‌برداری برسند.
وی در پایان از زمان انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان گفت و افزود: این هیئت هم اکنون با سرپرست اداره شده و مشکلی ندارد ولی گزینه‌های مد نظر خود را به هیئت استان معرفی کرده و امیدوار هستیم در ماه آینده تکلیف ریاست هیئت فوتبال آبادان نیز مشخص شود.
انتهای پیام/ص30
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول