اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد استان زنجان خبر داد:

اجرای برنامه‌های نمایشی گروه هنری معراج در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اجرای برنامه‌های نمایشی گروه هنری معراج در زنجان خبر داد.

اجرای برنامه‌های نمایشی گروه هنری معراج در زنجان
محمد ذوالقدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: وبلاگ قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افتتاح شد.
وی با بیان اینکه این وبلاگ در راستای ارائه اخبار واحد قرآن و عترت راه‌اندازی شده است، افزود: علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات و اخبار قرآنی به وبلاگ http://quranzanjan.blogfa.co m مراجعه کنند.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برنامه‌های نمایشی گروه هنری معراج در زنجان خبر داد و بیان کرد: این گروه در آذر ماه سال جاری برنامه‌های خود را در شهرستان‌های مختلف اجرا می‌کند.
وی تصریح کرد: برنامه‌های گروه هنری معراج از 19 آذر ماه سال جاری آغاز و تا 22 این ماه ادامه می‌یابد.
ذوالقدری با اشاره به اینکه نخستین برنامه این گروه در سالن اجتماعات کتابخانه سهروردی زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایش در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
وی از اجرای برنامه نمایش این گروه هنری در شهرستان ابهر خبر داد و بیان کرد: این برنامه 20 آذر ماه سال جاری در فرهنگسرای نور این شهرستان برگزار می‌شود.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: سومین برنامه این گروه هنری در فرهنگسرای اشراق شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه این گروه هنری 21 آذر ماه سال جاری با حضور علاقه‌مندان به این رشته در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.
ذوالقدری اجرای برنامه در فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌دره را از دیگر برنامه‌های این گروه هنری اعلام و بیان کرد: 22 آذر ماه سال جاری این برنامه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول