اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی مطرح کرد:

مشارکت 255 راهدار در طرح زمستانی راه خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی گفت: 255 نفر پرسنل راهداری و کارشناسان نظارتی در طرح زمستانی راهداری استان مشارکت دارند.

مشارکت 255 راهدار در طرح زمستانی راه خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالفضل باقرنیا بعد از ظهر امروز در حاشیه آغاز طرح زمستانی راه و ترابری خراسان شمالی اظهار داشت: این تعداد راهدار در سطح راهدارخانه‌های این استان حضور داشته و به هنگام بارش برف اقدام به برف‌روبی و همچنین بازگشایی محورهای ارتباطی خواهند کرد.   
وی با بیان اینکه در طرح زمستانی راه و ترابری خراسان شمالی همچنین 22 اکیپ راهداری فعالیت خواهند کرد، اظهار داشت: این اکیپ‌ها به صورت تمام وقت برای تسهیل در آمد و رفت مسافران و زائران فعال خواهند بود.   
این مسئول همچنین شمار وسایط نقلیه به کار گرفته شده در طرح زمستانی این اداره را در استان 170 دستگاه انواع وسایط نقلیه سبک، سنگین و نیمه سنگین برشمرد.
وی با بیان اینکه در گردنه‌های این استان سامانه‌های هواشناسی نصب شده است، اظهار داشت: این دستگاه‌ها به هنگام بالا رفتن رطوبت هوا و احتمال بارش برف یا باران موضوع را اعلام می‌کنند.        
باقرنیا همچنین از به‌کارگیری 18 دستگاه نمک پاش در طرح زمستانی راه و ترابری استان خبر داد و گفت: این تعداد نمک پاش تا یک ماه دیگر به 24 دستگاه افزایش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته نمک‌پاشی محورهای برف‌گیر این استان طی فصل زمستان به روش دستی انجام و این روش در سال‌های اخیر به‌صورت مکانیزه انجام می‌شود.
مدیرکل راه و ترابری خراسان شمالی همچنین با اشاره به ذخیره‌سازی سه هزار تن نمک خاطرنشان کرد: 20 هزار متر مکعب ماسه نیز در راهدارخانه‌های این استان در اجرای طرح زمستانی ذخیره سازی شده است.
خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال کشور قرار دارد.          
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول