اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان غربی از فردا

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از صبح فردا پنج‌شنبه 17 آذر طرح زمستانی پلیس راه آذربایجان غربی آغاز می‌‌شود.

آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان غربی از فردا
علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح زمستانی پلیس راه آذربایجان غربی فردا به طور رسمی آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه تا  3 ماه آینده نیز ادامه می‌یابد، تصریح کرد: بعد از اجرای طرح زمستانی طرح ویژه عید در ایام نوروز آغاز و اجرایی می‌شود.
این مسئول با اشاره به استقرار 73 اکیپ پلیس راه در این زمینه، افزود: این طرح در تمام محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.
جدیدی با اشاره به تعداد اکیپ‌های فعال در این طرح، خاطرنشان کرد: در قالب اجرای این طرح 55 تیم پلیس راه به صورت محسوس و 18 تیم به صورت نامحسوس در جاده‌ها مستقر می‌شوند.
وی اجرای طرح زمستانی را در کاهش ضریب خطرات جاده‌ای موثر عنوان کرد و گفت: در این میان همراهی مردم و سایر نهادهای ذی‌ربط حائز اهمیت است.
این مسئول با اشاره به اهداف اجرای این طرح، تصریح کرد: طرح زمستانی پلیس‌راه با هدف افزایش حضور پلیس در محورهای مواصلاتی، هماهنگی بیشتر نهادهای مرتبط در زمینه کاهش مشکلات ناشی از برف و یخبندان اجرا خواهد می‌شود. 
جدیدی با اشاره به توجه ویژه به حضور موثر پلیس راه استان در گردنه‌های برف‌گیر استان، ادامه داد: حضور پلیس راه در برخی از گردنه‌های برف‌گیر استان حائز اهمیت بود و تلاش شده تا در راستای اجرای این طرح پلیس راه در این گردنه‌ها حضور فعال‌تری داشته باشد.
وی گفت: از جمله گردنه‌های برف‌گیر استان می‌توان به گردنه‌های قوشچی، مایین بولاغ، قره‌بولاغ، ایواوغلی و قوردیک اشاره کرد که پلیس در این محورها به صورت کامل حضور خواهد داشت.
این مسئول بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان وسائط نقلیه تاکید کرد و گفت: برای این منظور باید رانندگان نیز بر رعایت نکات ایمنی و داشتن زنجیر چرخ در این فصل توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول