اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

دستگاه‎های اجرایی در جذب به‎ موقع اعتبارات تملک اقدام کنند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: دستگاه‎های اجرایی استان باید در جذب به‎ موقع اعتبارات تملک دارایی‌ها اقدام کنند.

دستگاه‎های اجرایی در جذب به‎ موقع اعتبارات تملک اقدام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: تهیه طرح جامع آمایش آب به منظور استفاده بهینه آبی باید به‎زودی از سوی شرکت آب منطقه‎ای استان انجام شود.
وی بیان داشت: سامانه توسعه شهر الکترونیک با همکاری دفتر شهری استانداری با برگزاری جلسات ویژه با حضور تمام شهرداران استان و معاون استانداری انجام گرفته که باید نسبت به عملیاتی کردن و به‎هنگام‎سازی اطلاعات مورد‎ نیاز این سامانه اقدام شود.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: پایین بودن درآمد شهرداری‎هایی که رتبه 23 را نسبت به 31 استان کشور دارند باید برای ارتقای این درآمدها تلاش بیشتری کنند.
قناعت تصریح کرد: میانگین درآمد سرانه شهری در کشور برای هر شهروند 85 هزار تومان برآورد شده است در حالی که این رقم در استان حدود 50 هزار تومان می‎باشد و این رقم 35 هزار تومان از میانگین درآمد کشوری برای هر شهروند گلستانی کمتر است، لذا افزایش میزان درآمد سرانه شهری مستلزم برنامه‌ریزی‎های مناسب است.
وی در خصوص بازدید پروژه‎های در دست اقدام اذعان داشت: دفتر‎فنی، برنامه و بودجه‎ریزی استانداری از پروژه‎هایی که در دست اجرا هستند بازدید می‎کند تا با تهیه گزارش پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه‎ها شاهد سرعت بیشتر در زمینه اجرای کارهای عملیاتی در استان باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول