اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

حدود 60 درصد اعتبارات بابل اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: حدود 60 درصد اعتبارات شهرستان بابل اختصاص یافته و منتظر اختصاص اعتبارات مرحله دوم هستیم.

حدود 60 درصد اعتبارات بابل اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در جلسه کمیته  برنامه‌ریزی شهرستان بابل اظهار داشت: حدود 60 درصد اعتبارات شهرستان بابل اختصاص یافته و منتظر اختصاص اعتبارات مرحله دوم هستیم.
وی از بازدید سرزده از پروژه‌های در دست اجرا بابل خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدید سرزده سبب می‌شود تا قصور و سهل‌انگاری‌هایی که از نگاه تیزبینانه مردم به دور نبوده  بهتر شناسایی شود چراکه گاهی اوقات کاستی‌ها و ضعف‌هایی که در پروژه‌ها از دید مردم پوشیده نیست سبب می‌شود تا کارکرد همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مورد انتقاد قرار گرفته و سبب نارضایتی و عدم اطمینان از مدیران اجرایی نظام شود که جبران آن غیرممکن است.
فرماندار بابل تصریح کرد: توجه و نظارت به پروژه‌های مهم از جمله آب، برق، گاز، کشاورزی، تربیت بدنی و پروژه‌های راه که از حساسیت بیشتری در بین مردم برخوردار بود، ضروری است.
وی افزود: باید نسبت به پروژه‌ها کنترل محسوس و یا حتی غیرمحسوس داشته باشید و با توجه به اینکه امسال در بخش اعتبارات و اجرا نسبت به سال‌های گذشته دچار عقب ماندگی هستیم باید در سرعت بخشیدن و توجه به کیفیت پروژه‌ها تلاش کنیم چراکه آنچه برای ما اصل است دقت و کیفیت این پروژه‌ها بوده و سرعت زمانی قابل پذیرش است که با دقت و کیفیت همراه باشد.
مهدوی با تشکر از استاندار و معاون عمرانی استاندار مازندران در مورد اختصاص500 میلیون تومان اعتبار برای حوادث غیرمترقبه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه سفر چهارم هیئت دولت به مازندران قرار داریم انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی درباره مصوبات سفر چهارم هیئت دولت این است که کاستی‌ها و خواسته‌های خود را لیست کنند و در اختیار ما قرار دهند تا پیگیری‌های لازم از سوی فرمانداری بابل انجام شود.
فرماندار بابل با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد دولت پیگیری و تلاش مضاعف برای ایجاد عمران و آبادانی است، افزود: آنچه در دولت احمدی‌نژاد پاسخ می‌دهد پیگیری، جدیت و تلاش در کار است.
مهدوی با اشاره به دستاورد سفر اخیر ضرغامی در یادواره یک هزار و 700  شهید شهرستان بابل تصریح کرد: دو خواسته مهم ما از رئیس سازمان صدا و سیما، دیجیتال کردن سیستم تلویزیون شهرستان بابل و دریافت 16 کانال از کانال‌های دیجیتالی کشور بود.
وی اذعان داشت: مورد دومی، ایجاد دفتر مستقل خبری در بابل برای پوشش خبرهای این شهرستان از طریق کانال‌های کشوری بوده که این خواسته‌ها در شرف انجام است و امیدواریم با راه‌اندازی دفتر خبری مستقل و بهره‌گیری از نیروهای مجرب خبرهای این شهرستان به نحو مطلوبی انعکاس یابد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول