اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سازمان آموزش و پرورش استثنایی:

توانایی دانش‌آموزان استثنایی نیازمند توجه مسئولان است

خبرگزاری فارس: کارشناس امور فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان استثنایی در سطح کشور، گفت: این توانایی بالای دانش‌آموزان استثنایی نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

توانایی دانش‌آموزان استثنایی نیازمند توجه مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید رضا توتونچی پیش از ظهر امروز در گردهمایی روز جهانی معلولان که در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان استثنایی در سطح کشور و رقابت نزدیک آنها با دانش‌آموزان معمولی نیازمند توجه است.
وی افزود: تعداد 2 هزار دانش‌آموز استثنایی در 30 مرکز آموزشی و 24 کلاس درس استان خراسان جنوبی مشغول به تحصیل هستند.
کارشناس امور فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: توانایی دانش‌آموزان استثنایی به حدی بالا است که می‌توانند با دانش‌آموزان معمولی در سطح کشوری به رقابت پرداخته و به رتبه‌های کشوری نیز دست پیدا کنند.
توتونچی با اشاره به کاهش مزایای دریافتی مربیان استثنایی گفت: رایزنی‌هایی را با وزیر آموزش و پرورش و مدیر سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام داده‌ایم که امید است در آینده نزدیک به نتیجه برسد.
امام جمعه موقت بیرجند نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دنیا بستر مشکلات و سختی‌هاست، گفت: معلولیت نیز یک مشکل از مشکلات بی‌شماری است که در دنیا وجود دارد و باید افراد معلول سعی کنند که این نقصان، مانعی در راه رسیدن به اهداف آنها نباشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی افزود: سختی‌هایی که در این دنیا از جانب خداوند نصیبمان می‌شود و ما نیز در مقابل آنها صبر پیشه می‌کنیم به طور یقین بدون اجر اخروی نخواهد بود.
وی با اشاره به سختی‌های موجود در نگهداری کودکان استثنایی اضافه کرد: اجر و ثوابی بالاتر از نگهداری این کودکان نیست پس والدین و مربیان این کودکان باید سپاسگزار خداوند متعال باشند.
در پایان این جلسه از دانش‌آموزان استثنایی برگزیده استان و مربیان آنان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول