اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

برپایی نمایشگاه محصولات دستی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از راه‌اندازی نمایشگاه عرضه محصولات دستی و تولیدات خانگی در دشتستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه محصولات دستی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی صبح امروز در نشست با بانوان کارآفرین دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در سال جاری است و به ویژه در راستای اشتغال بانوان اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.
وی افزود: دشتستان دارای ظرفیت‌های خوبی برای اشتغال بانوان است که باید بهره لازم را از این موقعیت ببریم و نسبت به اشتغال پایدار بانوان اهتمام ورزیم.
فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در سرعت بخشیدن به اشتغال بانوان خاطرنشان کرد: از مدیران همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم برای توسعه کارهای تولیدی بخش مشاغل خانگی مددکار بانوان باشند و در حل مشکلات آنها تلاش کنند.
خسروی افزود: در بخش صندوق خرد زنان، اعتبارات قابل ملاحظه‌ای برای حمایت از فعالیت‌های بانوان روستایی اختصاص یافته که امیدوار هستیم بتوانیم حداکثر استفاده را از این وضعیت ببریم.
وی از راه‌اندازی نمایشگاه عرضه محصولات دستی و تولیدات خانگی در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: با هماهنگی میراث فرهنگی، برای بازاریابی و ایجاد نمایشگاه‌های عرضه محصولات صنایع دستی و تولیدات خانگی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و انتظار داریم این نمایشگاه در نیمه دوم امسال در شهرهای مختلف دشتستان راه‌اندازی شود.
خسروی با اشاره به مسایل و مشکلات بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار دشتستان گفت: باید مشکلات اشتغال بانوان تا حد امکان برطرف شود.
وی افزود: از مسئول امور بانوان فرمانداری می‌خواهیم که بعد از بررسی، فهرست زنان متقاضی تسهیلات را برای هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه آماده کند.
مشاور بخشدار ارم در امور بانوان نیز در این نشست گفت: حمایت از اشتغال بانوان امری مهم و ارزشمند است و موجبات رشد و تعالی شهرستان و منطقه را فراهم می‌کند.
صغری مشوش افزود: بانوان توانمند و خلاقی در بخش ارم مشغول به فعالیت در زمینه صنایع دستی و مشاغل خانگی هستند که انتظار داریم مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول