اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

اقدام دانشجویان نماد خشم ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: اقدام اعتراضی دانشجویان نماد خشم ملت ایران از استعمار پیر انگیس بود.

اقدام دانشجویان نماد خشم ملت ایران است
محمد کرمی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: آمریکا و اروپا بداند که ملت ایران هرگز تسلیم زورگویی‌ها و باج‌خواهی‌های آنان نخواهد شد، آن‌ها ایران را در هشت سال جنگ تحمیلی آزموده‌اند لذا آزموده را آزمودن خطاست.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشجویان با شور انقلابی و جسارت بالا دست به یک اقدام اعتراضی زدند و خشم خود را اعلام کردند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر چند که این اقدام دانشجویان خلاف عرف دیپلماتیک است،‌ اما نماد خشم ملت ایران است.
وی ادامه داد: در طول تاریخ رابطه انگلیس با ایران خصمانه بوده و همیشه منافع خود را طلب می‌کرده است. از دوره قاجار تا پهلوی رد پای استعمار پیر انگلستان در جای‌جای ایران مشهود است.
کرمی‌راد تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی بریتانیا در جریان ترور شهید شهریاری، ‌اطلاعات دانشمندان ایران را که در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ثبت بود به موساد اسرائیل داد و این سازمان ترور دانشمندان ما را در دستور کار خود قرار داد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تلاش انگلیس توسط شبکه بی‌بی‌سی فارسی برای ایجاد فتنه و آشوب در سال 88 اشاره کرد و گفت: این شبکه بهایی جلسات زیادی را با سران فتنه و ضد انقلاب برپا می‌کرد تا انتخابات ریاست جمهوری ایران را به چالش بکشد و شکست خورد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انگلستان، بیداری اسلامی در کشورهای عربی و آفریقایی، پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و مقاومت حماس در جنگ 22 روزه را از چشم انقلاب اسلامی ایران می‌داند و طبیعی است که با ملت ایران خصومت داشته باشد.
وی تصریح کرد: دولت بریتانیا، پس از تصویب کاهش شدید روابط با انگلیس در مجلس شورای اسلامی به جای اینکه معذرت‌خواهی کند، رجز‌خوانی می‌کند و سعی در بسیج کردن سایر دولت‌های اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.
کرمی‌راد ادامه داد: این اقدام انگلیسی‌ها اعلام جنگ رسمی علیه ملت ایران و شمشیر را از رو بستن است، انگلستان بداند که ملت ایران لحظه‌ای حاضر نیست دست از حمایت آرمان‌های امام (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب بردارد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اعتراضی دانشجویان علیه سفارتخانه بریتانیا در تهران گفت: دانشجویان سربازان خط مقدم هستند و این حرکت نمونه‌ای از مشت‌های پولادینی است که رهبر معظم انقلاب به ‌آن اشاره کرده بودند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول